Які вимоги до реклами та інших маркетингових матеріалів в інтернеті в США, ЄС?
22 February, 2020
Material created with the support of Avitar
Які вимоги до реклами та інших маркетингових матеріалів в інтернеті в США, ЄС?
Вимоги до реклами в США та країнах ЄС досить жорсткі. Є три основних принципи, якими керуються законодавчі органи та регулятори в цих країнах:
- Clarity (Ясність) — все, що ви розміщуєте в інтернеті, повинно бути дуже зрозумілим для користувача. Потрібно уникати подвійного тлумачення слів, розміщувати роз’яснення там, де це необхідно, не використовувати такі слова, як «безкоштовно» у випадку, коли насправді за товар або послугу потрібно платити.
- Consent (Згода) — якщо ви щось пропонуєте користувачу в обмін на його дані або гроші, вам необхідно отримати від нього згоду.
- Control (Контроль) — користувач повинен мати можливість контролювати весь процес, який він проходить разом з вашою рекламою, сайтом, застосунком тощо. Тобто, якщо користувач, який потрапив на ваш сайт за посиланням у рекламі, був змушений залишити свої дані у вас, у нього повинна бути можливість з легкістю видалити ці дані самостійно або вимагати у вас їх видалення.
В США органом, який займається розробкою правил щодо розміщення реклами та контролем над дотриманням цих норм, є Федеральна Торгова Комісія (FTC).
В країнах ЄС — Європейська комісія з захисту прав споживачів.