Що таке сталі рішення і чому їх потрібно комунікувати?
29 November, 2021
Material created with the support of ПРООН
Сталі рішення — це практики, які дозволяють бізнесу довгостроково вести свою бізнес-діяльність та забезпечують належні умови для розвитку майбутніх поколінь, включно з їх потребою в безпечному і здоровому довкіллі. Імпакт-підприємництво спрямоване на те, щоб кожна реалізована бізнес-модель містила якнайбільше сталих рішень.
Це можуть бути рішення компанії щодо впровадження інновацій, використання екологічно безпечного пакування, використання відновлювальних джерел енергії, запровадження високих бізнес-стандартів, усунення дискримінації, забезпечення здорових та безпечних умов праці, чесної конкуренції, нульової толерантності до корупції і т.д. Реалізовуватись сталі рішення можуть у різних економічних моделях.
Належна комунікація сталих практик, рішень або планів щодо їх реалізації може підвищити лояльність та довіру до бренду з боку тих зацікавлених сторін, до яких здійснюється така комунікація. Зацікавлені сторони, або ж Стейкхолдери — це окремі особи або організації, які можуть прямо або опосередковано впливати на продукт/сервіс, проєкт, у який залучена компанія або діяльність всієї компанії в цілому.
Кому можуть бути цікаві ваші досягнення та цілі, або ж хто може бути Вашими стейкхолдерами?
Це клієнти, співробітники, інвестори, постачальники, партнери, органи влади та місцевого самоврядування тощо.
Правильне виявлення зацікавлених сторін та ефективна стратегія комунікації ваших рішень здатна не тільки покращити результати проєкту, але і розв'язувати питання його реалізації загалом. Тому дуже важливо сформувати Інтерактивну мапу зацікавлених сторін та використовувати її на етапах підготовки та реалізації вашого проєкту.