Управління витратами
23 October, 2023
Material created with the support of фахових експертів спортивної індустрії
Всі витрати можна розділити на три категорії:
- Операційні витрати. Це витрати, що належать до повсякденної діяльності клубу, закладеної в річний бюджет: оренда, транспорт, обладнання тощо. Для власників нерухомості та спортивних обʼєктів бюджет матиме складнішу структуру.
- Капітальні витрати. Йдеться про позапланову закупівлю обладнання чи організацію ремонту у приміщенні, на що знадобиться одразу велика сума грошей. Для планування таких витрат потрібно сформувати довгостроковий бюджет поряд з річним. Саме в ньому можна запланувати відновлення, ремонт чи закупівлю обладнання та приміщень.
- Створення резервного фонду. Для одноразових несподіваних витрат необхідно сформувати резерв. Це вільні фінанси на банківському рахунку, що є фінансовою подушкою клубу.
Основні категорії витрат клубу:
- Оренда приміщення — це одна з найбільших категорій витрат.
- Зарплати. Ви можете залучати волонтерів до управління і підтримки діяльності клубом. Утім, професійним і кваліфікованим тренерам потрібно буде платити за роботу і сплачувати з заробітних плат податки.
- Страхування охоплює поліси відповідальності, що захищають від непередбачених подій та травм, що можуть виникнути під час тренувань та змагань. Крім того, страхування майна гарантує захист приміщення, обладнання та інвентарю клубу від ризиків, таких як пожежа чи крадіжка, забезпечуючи фінансову стабільність та безпеку клубу та його учасників. Ці витрати є важливою інвестицією в забезпечення безпеки та успішної діяльності спортивного клубу.
- Податки. Необхідність сплати податків залежить від юридичного статусу клубу. Це перше, що ви маєте закласти у бюджет після виплат по боргах.
- Змагання. Витрати на транспорт, проживання, харчування спортсменів і тренерів на виїзних змаганнях або ж організація власних турнірів також потребує витрат. Варто зауважити, що витрати на власні змагання можуть бути перекриті завдяки спонсорам.
- Інвентар. Для початку роботи клубу його необхідно забезпечити інвентарем для проведення тренувань. Часто йдеться про капітальні витрати.
- Маркетинг. Залучити клієнтів до клубу можна декількома шляхами, частина з яких потребують витрат на рекламу та маркетинг.