Як працювати з аналітикою продажів?
22 February, 2020
Material created with the support of Quadrate 28 Sales
Аналітика продажу — цінний інструмент, який допомагає перевірити, як працює ваш бізнес-процес, і скласти план зі зростання прибутку. Фактично це аналіз результатів як відділу продажу, так і роботи менеджерів окремо.
Якщо в компанії впроваджена CRM-система, яка налаштована правильно — аналітикою зручно користуватися. ЇЇ можна переглядати в системі або налаштувати регулярні звіти, які система надсилатиме сама.
Якщо ж CRM ще не встановлена або ведеться не системно, можна використовувати лише таблиці або спеціальні програми, але тоді слід вести більше таблиць першоджерел, щоб аналітику можна було звірити.
Для звірки даних підсумкової статистики має бути мінімум 3 джерела.
Статистика дня заповнюється сейлз-менеджером протягом дня
Тиждень і місяць зводяться автоматично за формулою і звіряються тімлідом, враховуючи дані з:
- системи обліку товару / послуги (накладні, акти, програми обліку робочого часу);
- фінансових звітів (квитанції та виписки);
- звіти з нарахування ЗП;
- декларації логістичних партнерів.
Для чого потрібна статистика:
- для відстежування особистого доходу менеджера й контролю виконання плану продажу;
- для звірки з даними у CRM-системі (кількість угод і суми) та фінансовою звітністю;
- для визначення завантаженості й активності продажу під час робочого дня;
- для ефекту змагальності.