Що таке маркетинг-мікс?
24 February, 2020
Маркетинг-мікс — комплекс маркетингових інструментів, які безпосередньо впливають на реалізацію стратегії. При аналізі продуктової компанії використовується система 4Р, при аналізі сервісної компанії — 7Р.
Складові маркетинг-міксу:
Product — це те, що компанія пропонує ринку і споживачеві. Продуктом може бути як фізичний продукт, так і послуга.
Price — визначається на базі сприйняття цінності товару споживачем, собівартості продукту, цін конкурентів і бажаного прибутку.
Place — це місце реалізації продукту, де споживач може його купити.
Promotion — канали комунікації, які дозволяють привернути увагу споживача до товару, сформувати знання про товар і його основні характеристики, сформувати потребу в придбанні продукту і повторні покупки.
Process описує процес взаємодії між споживачем і брендом.
People — має на увазі всіх людей, які будь-яким чином взаємодіють з брендом.
Physical Evidence — всі фізичні речі й відчуття, які оточують споживача в момент взаємодії з брендом.