Що таке комунікаційна платформа?
24 February, 2020
Комунікаційна платформа — фактично звід правил, що визначають комунікацію бренду.
Таймлайн — ілюстрація розкладу креативних / промо-кампаній у вигляді таблиці / схеми.
Промо-флайти — рекламна кампанія, яка включають в себе розробку креативної концепції, визначення цілей і маркетингових інструментів і має чіткі часові рамки (дата старту і дата закінчення).
Спецпроєкт — комплексне рішення у вигляді окремої кампанії з метою підвищення впізнаваності в рамках обраного періоду.
Маркетинг-план — послідовний набір маркетингових активностей щодо товарів або послуг компанії в часі, що визначає цілі маркетингу і пропонує стратегії їх досягнення.
Бюджет — орієнтовний розрахунок меж мінімального і максимального бюджету на період для реалізації стратегії.