Сегментація цільової аудиторії
24 February, 2020
Сегменти — люди, яких щось об’єднує.
Демографічні, географічні, регіональні, соціальні — це важливо, але ці характеристики вже давно не є на першому місці.
Гіпотези щодо цільової аудиторії — припущення щодо сегментації цільової аудиторії, її детальний аналіз і опис профайлів. Метод сегментації полягає у визначенні на ринку груп покупців, що мають аналогічні купівельні потреби і характеристики.
Сегментація аудиторії дозволяє створювати більш релевантну комунікаційну стратегію.
Можливі критерії сегментації:
- Загальна характеристика (соціально-демографічні показники)
- Причина покупки (психологія поведінки)
- Критерії покупки (психологія поведінки)
- Очікування від покупки (психологія поведінки)
- Процес прийняття рішень (психологія поведінки)
- Ступінь обізнаності про компанії
Пам'ятайте, канали комунікації завжди прив'язані до сегментів цільової аудиторії!