Бренд-словник
24 February, 2020
БРЕНД — комплекс уявлень, візуальних характеристик, думок, асоціацій, емоцій, ціннісних характеристик про продукт чи послузі в свідомості споживача. Ментальна оболонка продукту або послуги.
ІНСАЙТ — неочевидна правда, в якій споживач дізнається себе або побачить свою точку болю. Інсайт виходить шляхом вивчення і аналізу побуту, світогляду, особливостей цільової аудиторії. Інсайт завжди знаходиться на поверхні, але він дозволяє зробити рекламу максимально релевантної для обраної цільової групи.
ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ — перевага компанії, яке має цінність для споживача і відрізняє її від конкурентів.
ПОЗИЦІОНУВАННЯ — образ, який транслює компанія на ринку для цільової аудиторії. Позиціонування має легко запам'ятовуватися і точно передавати суть діяльності компанії (відповідати на питання, хто ми, що ми робимо і для кого).
АТРИБУТИ БРЕНДУ — це сукупність елементів комунікації, за допомогою яких споживач дізнається, запам'ятовує і сприймає товар і бренд — все що належить конкретному товарові, з чим контактує споживач. Атрибути бренду — це упаковка, назва, логотип, шрифтове зображення, слоган, колір, персонажі бренду.
КЛЮЧОВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ — коротка фраза, в стислому вигляді виражає основну ідею кампанії, відображає найважливіші проблеми цільової аудиторії. Ключові повідомлення є основою рекламних кампаній бренду.
ВІЗУАЛЬНІ СИСТЕМИ — фізична реалізація бренду, його візуальне підтвердження. Візуальні ідентифікатори бренду грають головну роль в формуванні унікального і впізнаваного образу бренду, а також транслюють ідеї, закладені в його позиціонуванні і комунікаційної платформи. Візуалізація будь-якого бренду складається з:
- логотипу і його варіацій;
- кольорової палітри;
- шрифтів і типографіки;
- елементів графіки та фону;
- іконок і піктограм;
- стилю ілюстрацій і фото.
МОЖЛИВОСТІ ТА РИЗИКИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ — умови ринку, які можуть вплинути як позитивно, так і негативно на реалізацію ідеї, просування компанії.
КОНЦЕПЦІЯ — ідея ведення кампанії, бачення просування на ринку.
Розробка концепції містить кілька етапів, від грамотності та коректності кожного з яких залежить підсумковий результат. Етапи розробки концепції:
- дослідження цільової аудиторії;
- дослідження ринку;
- аналіз конкурентів;
- опис бренду;
- креатив.
ЛЕГЕНДА — реальна чи вигадана історія, яка допомагає посилити лояльність споживачів до бренду. Якісна і продумана до дрібниць легенда утримує увагу споживачів до бренду і виділяє його на тлі конкурентів. Легенда бренду виконує ряд життєво важливих для становлення і розвитку компанії завдань, а саме:
- збільшує обсяги продажів;
- формує позитивну думку;
- підвищує привабливість бренду;
- позиціонує компанію;
- відрізняє від конкурентів;
- покращує впізнаваність бренду;
- інформує потенційних клієнтів;
- підсилює емоційний посил;
- зміцнює довіру до компанії.