Хто має створювати франчайзинговий пакет у компанії?
16 March, 2020
Material created with the support of Franchise Group
Підготовку до створення франшизи в компанії починайте зі стратегічної сесії, де визначте навіщо вам франчайзинг, як зміниться компанія та ваші ключові продукти після старту продажів франшизи. І хто, врешті-решт, буде займатися підготовкою франчайзингового пакету.
З досвіду, краще працює, коли не один співробітник пише вечорами посібники, а коли ця робота розподілена між декількома людьми. Наприклад в мережі кав’ярень до такого процесу можуть бути залучені управляючий, кращий бариста, представник відділу кадрів, фінансист, маркетолог. Спеціалісти розділять між собою розділи майбутнього пакету та зрозуміють, де є «білі плями», і на які розділи залучають консультантів.
Універсальне правило: якщо компанія використовує чіткі стандарти та скрипти у своїй повсякденній роботі, то значний обсяг роботи буде легко зробити. Наприклад, курси з робототехніки вже мають підготовлені навчальні програми, алгоритми спілкування з клієнтами та маркетинговий план. Але всі ці напрацювання потрібно адаптувати під бізнес не лише в столиці, але й в інших містах.
Адже запуск франшизи означає, що ви продаєте не лише послуги, каву, чи хліб, але й успішну бізнес-модель, яку за допомогою франчайзингового пакету ваш партнер може повторити в іншому місці.