Як підвищити ефективність реклами в інтернеті?
22 February, 2020
Material created with the support of Київстар
Кол-трекінг Callyzer — це система відстеження дзвінків, що надходять завдяки рекламі в інтернеті. Вона дозволяє зрозуміти, з якого рекламного джерела надійшов дзвінок.
Що це дає?
Знаючи ефективність реклами, можна витрачати на неї менше, а продавати більше. Callyzer надає інформацію для правильних рішень у маркетингу та продажах. У маркетинговій стратегії він допомагає зрозуміти, як краще розподіляти бюджети між різними рекламними кампаніями. У продажах — наскільки якісно обробляються заявки.
Як працює call tracking Callyzer?
- Користувач бачить вашу рекламу, переходить за посиланням на сайт.
- Сайт показує клієнту унікальний номер телефону, закріплений за ним на час перебування на сторінці. Користувач дзвонить вам за цим номером, а call tracker Callyzer визначає, з якого рекламного джерела прийшов клієнт.
- У системі аналітики ви бачите кількість дзвінків з різних рекламних каналів.
Як можна продавати більше з Callyzer?
- Визначте, наскільки ефективні рекламні кампанії
Відгук на кожне повідомлення може суттєво відрізнятися. Аналізуйте кожен канал і рекламну кампанію окремо.
- Керуйте вартістю ліда
Розрахуйте вартість контакту з споживачем в кожному рекламному каналі. Керуйте ціною за клік, щоб забезпечити потрібний обсяг лідів і знизити їхню вартість.
- Оптимізуйте рекламу
Callyzer проаналізує рекламні канали і покаже, які з них не приносять дохід. Почніть запускати тільки прибуткові рекламні кампанії і оптимізуйте рекламний бюджет.
- Відстеження дзвінків
У поєднанні із Віртуальною мобільною АТС можна відслідковувати звернення як на стаціонарні, так і на мобільні номери.
Скільки співробітників може одночасно працювати в програмі?
Кількість користувачів не обмежена. Їм можна налаштувати різні права доступу залежно від обов’язків, які вони виконують.