Що можна зробити з Big Data?
22 February, 2020
Material created with the support of Київстар
- Побудувати профіль саме вашої цільової аудиторії (Портрет клієнта).
- Знайти нову аудиторію, для якої ваша пропозиція буде найбільш цікавою (Look-alike моделі).
- Надсилати тільки цікаві та актуальні повідомлення, зокрема лише обраній аудиторії із точністю в межах окремої вулиці, району чи міста (Таргетована комунікація).
- Обрати найкращі місця для розміщення точок продажу (Heatmap та геоаналітика).
- Проаналізувати безпечність наданого кредиту (Скоринг).
- Керувати комунікаціями з клієнтом онлайн (Business Data Solutions).
Кому та для чого корисна Big Data?
Роздрібна торгівля
- залучення нових клієнтів під час відкриття нових точок продажів;
- прогнозування відтоку клієнтів
- визначення оптимального місцезнаходження нових точок продажу;
- аналіз «портрета» клієнта.
Електронна комерція
- сегментація клієнтської бази за певними ознаками;
- аналіз цільового сегмента;
- пошук сегмента, схожого на цільовий;
- комунікація з потенційними клієнтами.
Страхові компанії
- скоринг передбачення настання страхових випадків;
- визначення цільової аудиторії для страхових пропозицій;
- аналіз профіля клієнта.
Агрохолдинги
- сегментація споживачів продукції;
- аналіз та виявлення закономірностей у певному цільовому сегменті;
- релевантні пропозиції новим клієнтам.
Фармакологічні компанії
- визначення оптимального місцезнаходження аптек;
- визначення цільової аудиторії;
- таргетоване інформування про відкриття нової аптеки.