Три аспекти для побудови особистого бренду і тайм-менеджменту від BogushTime
16 December, 2020
Формування особистого бренду є важливим та передбачає не тільки зовнішній образ, хороший продукт, розуміння своєї цільової аудиторії, активність у соціальних мережах, цікавий та якісний контент, а й:
- розуміння цілей: навіщо ти будуєш особистий бренд?
- наявність стратегії: як ти будеш це робити?
- довіру аудиторії: за допомогою чого ти будеш його завойовувати?
Три аспекти
1. Тайм-менеджмент — це перш за все про цілі: їх правильна постановка, опрацювання деталей, робота з планами та ризиками.
Без розуміння підсумкової мети неможливо якісно та системно займатися просуванням особистого бренду.
Відповідь на питання: «Чого я хочу досягти в результаті?» є ключовою. Це дуже тісно пов'язано з основними цілями людини в усіх сферах життя.
Вам потрібно мати список основних життєвих цілей у різних ключових областях. Без цього фундаменту буде складно зрозуміти, навіщо просувати особистий бренд.
2. Дайте відповідь на питання: «Як я можу цього досягнути?».
Тут мова піде про стратегію:
- які кроки повинні бути здійснені?
- в якій послідовності?
- коли?
На допомогу приходить тактичне планування: комплексна система дій і кроків, якісний контент-план і чіткі дедлайни. В іншому випадку особистий бренд залишиться лише гарною ідеєю.
Експерти з особистого брендингу рекомендують сформувати комплексний план всієї необхідної роботи з просування персонального бренду і прописати:
- коли та де необхідно публічно виступити;
- куди та що писати;
- з якими ЗМІ взаємодіяти;
- на яку тему записувати відео та коли.
Для цього необхідно створити єдиний контент-план для публікацій у соціальних мережах чи блозі, намагатися дотримуватися певного балансу між напрямками публікацій (бізнес, приватне життя, розвиток, подорожі, суспільство тощо).
Крім середньострокового плану на рік, короткострокової стратегії на місяць, потрібні також щоденні списки завдань, які будуть охоплювати обов'язкові завдання із загального контент-плану.
3. Репутація — третій аспект, який гарантує успіх у просуванні особистого бренду.
Репутація завжди тісно пов'язана з довірою, коли ваше слово не розходиться з ділом. Довіра — це завжди надання того, що ти обіцяв. Довіра — це коли не «забув».
Проте все це можливе тільки при високій організованості, тому без тайм-менеджменту ніяк.
Що слід уміти у тайм-менеджменті:
- планувати, аналізувати, діяти та жити, гармонійно розподіляючи свій час на різні сфери життя;
- працювати з форс-мажорами;
- розуміти принципи, які важливо враховувати, працюючи в режимі багатозадачності.
Все це сприяє високій організації, виконанню обіцянок і формуванню іміджу, пронизаному надійністю і довірою.