Старт продажів на Amazon. Як продавати за кордон, щоб заробляти у 5 разів більше ніж в Україні?
29 October, 2020
Доступна друга частина безкоштовного освітнього онлайн-курсу Укрпошти та Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» про старт продажів на Amazon.
Amazon — найбільший популярний сайт електронної комерції у світі з 200 млн унікальних відвідувачів щомісяця. Така аудиторія покупців дозволяє 46% магазинам заробляти до $5 тис. на місяць, а 67% продавців починають заробляти вже у перший рік. Найбільш популярні категорії: електроніка, одяг та взуття, прикраси, товари для дому та кухні. До того ж на майданчику ці категорії можуть продаватись у п’ять разів дорожче, ніж в Україні.
У відео розповідається про:
- саму платформу та моделі організації продажів;
- як обрати правильну нішу, зареєструвати магазин;
- як вивести гроші та багато інших секретів успішного онлайн-експорту.
Експерт курсу — Ігор Герасимов, який вже понад 5 років допомагає українцям запускати бізнес на платформі Amazon. Наразі загальний обсяг продажів на всіх Amazon-акаунтах під управлінням агенції Ігоря становить $25 млн на рік.
Як заснувати успішний бізнес на Amazon та генерувати продажі?
Весь курс доступний на YouTube-каналі Укрпошти. Також на Facebook-сторінці E-Export school від Укрпошти можна знайти короткі довідники до кожного відео, що допоможуть закріпити здобуті знання.
«Amazon — дуже перспективний майданчик для українських підприємців. Якщо ETSY здебільшого для хендмейд-виробників, які тільки починають, то Amazon підходить як для того, щоб розпочати власну справу, так і для того, щоб масштабувати бізнес. За результатами опитування наших клієнтів більше 30% з них роблять понад 100 відправлень на місяць. Це при тому, що майже 75% продавців — це організації з кількістю працівників до 10 осіб, часто 1-2 людини. Тобто продавати онлайн за кордон дійсно легко, оскільки для виробників є багато можливостей. А наш освітній курс і практичні поради успішних підприємців дозволять робити це максимально ефективно», — Юлія Павленко, директорка Департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта».
«Успішний бізнес повинен знаходити нові майданчики для експорту або максимально використовувати переваги вже наявних сайтів електронної комерції. І Amazon — це величезна можливість», — Душан Кулка, керівник напрямку з просування експорту Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay. Ініціативу реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з кінопродакшеном Perfectionist. Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео, що виходитимуть щотижня протягом наступного місяця на YouTube-каналі Укрпошти, та коротких довідників, які можна буде знайти на Facebook-сторінці E-Export School від Укрпошти.
- E-Export School від Укрпошти — це відкрита інформаційна платформа для українських виробників, започаткована Укрпоштою наприкінці 2016 року. Мета проєкту — через серію інтенсивів-семінарів та індивідуальні консультації допомогти представникам малого і середнього бізнесу вийти на зовнішні ринки шляхом продажу товарів кінцевим споживачам за допомогою інтернет-інструментів з України за кордон. За 4 роки Укрпошта провела більше 30 безкоштовних семінарів по Україні та долучилася до 40 заходів українського та закордонних урядів як партнер.
- Ініціатива стала частиною комплексної програми з підтримки експорту малого та середнього бізнесу «E-Export programme». У 2019 році E-Export School отримала 2 найпрестижніші нагороди у сфері поштової та експрес-доставки The World Post & Parcel Awards у категоріях «Поштові технології для e-commerce» та «Соціально відповідальні програми». Більше інформації можна знайти в соціальній мережі Facebook.