Історія успіху швейної фабрики LESYA на Житомирщині
06 October, 2021
Фабрика LESYA — швейно-виробничий комплекс та відомий український експортер одягу. Підприємство створено на базі швейної фабрики 1965 року заснування в Новоград-Волинському на Житомирщині. Спеціалізується на пошитті чоловічих та жіночих брюк стилю casual під брендом замовника. Також підприємство є виробником одягу власного бренду і виготовляє інші швейні вироби на замовлення.
У 2020 році, під час коронакризи, підприємство одне з перших розпочало виробництво захисних костюмів для медичних працівників і протягом квітня випустило близько 100 тисяч комплектів (комбінезони, фартухи, нарукавники, бахіли).
Компанія відіграє важливу роль у житті місцевої громади, оскільки є основним місцем працевлаштування жителів Новоград-Волинського та є прикладом соціально-відповідального і зеленого бізнесу. Підприємство відповідає європейським стандартам щодо устаткування, технологій виробництва, професійності персоналу, контролю якості, безпеки та екологічності. Починаючи з 2012 року, фабрика успішно проходить аудит й отримує сертифікати з оцінки робочих умов BSCI з найвищою оцінкою за міжнародною шкалою.
Голова Спостережної Ради Микола Сиченко поділився історією виникнення та розвитку підприємства.
Про компанію
Приватне акціонерне товариство «Виробничо-комерційна фірма «Леся» було засноване у 1965 році на базі місцевого промислового комбінату. Після розпаду СРСР відбувся перехід від планової економіки до ринкової, і підприємство почало шукати нові ринки збуту, почало працювати з європейськими замовниками через агенції.
У 2000-х роках переживало складні часи: агенції пропонували дуже низьку вартість, основні засоби виробництва були зношені. Це не дозволяло розвиватись та забезпечувати достатній рівень продуктивності та якості праці.
У 2002 році Микола Сиченко з групою однодумців придбали контрольний пакт акцій, почали інвестувати в нього та розвивати. У 2004 році залучили на територію громади іноземного інвестора, що займався пошиттям і термообробкою готових текстильних виробів. Це дозволило привести до компанії стабільного замовника, а також залучити близько 6 млн євро іноземних інвестицій.
У 2005 році було розширено співробітництво з європейським брендом, який спеціалізується на продажу високоякісних брючних виробів. Це стало передумовою для розвитку швейної індустрії у кежуал форматі в регіоні.
Підприємство стартувало з випуску 600 виробів на тиждень для німецької компанії, а сьогодні виробляє 4 тисячі виробів на день. Кожна одиниця продукції має свій ID-код, що дозволяє зручніше організувати робочий процес і прослідкувати етапи виробництва.
Вже четвертий рік поспіль компанія отримує визнання кращого підприємства швейної промисловості України.
Про умови праці на підприємстві
Наразі компанія робить акцент це підвищенні продуктивності праці, мотивації працівників та створенні для них комфортних умов.
Щотижня працівник має змогу отримати нараховану заробітну плату за попередній тиждень. Рівень заробітних плат вищий за середній у регіоні та в цілому вищий в цій галузі на 30-40%.
На виробництві всі процеси автоматизовані, що забезпечує комфортні умови для організації праці на робочому місці. Забезпечуються транспортування для працівників, які живуть далеко від місця роботи. Компанія організовує екскурсії, виїзди та тімбілдінги. У разі потреби надається матеріальна допомога, безвідсоткові позики, що дозволяють працівникам вирішувати свої фінансові проблеми у випадках гострої потреби.
Зараз запускається проєкт для творчої реалізації: кожний може запропонувати свою ідею, отримати за це бали, а потім за них — подарунки. Це дозволяє більше залучати працівників у життя і розвиток компанії.
Як вигідно купити об’єкт малої приватизації для започаткування та розвитку бізнесу?
Більше про те, як вигідно купити об’єкт малої приватизації, дізнайтесь з інструкції 7 простих кроків для участі в аукціоні від Фонду державного майна України.
Щодня Фонд державного майна готує нові об’єкти для прозорої приватизації по всій території України — як в обласних центрах, так і в невеликих містах і селищах. Для кожної області підготовлено своє інвестиційне меню, у якому присутні як великі єдині майнові комплекси, пакети акцій підприємств, так і окремі невеликі об’єкти.