Набір на Програму Fit for Partnership with Germany для менеджерів на 2023 рік
26 December, 2022
Програма Fit for Partnership with Germany сприяє посиленню бізнесу та соціально-економічному розвитку регіонів України та залишається дієвим інструментом підтримки двосторонніх економічних відносин між Німеччиною та Україною.
Програма має прямий вплив на економіку України та сприяє просуванню української продукції та послуг на міжнародних ринках, відновленню ланцюжків поставок, збільшенню обсягів експорту та надходжень валютної виручки в країну, що є вкрай важливим у поточній ситуації.
Для кого?
Програма надає можливість керівникам середньої та вищої ланки українських компаній встановити ділові контакти з підприємствами та громадами Німеччини та налагодити з ними довгострокове партнерство.
Для розв'язання конкретних задач двосторонніх економічних відносин Програмою передбачені бізнес-сесії у Німеччині: візити на підприємства, переговори, виставки, безпосереднє спілкування з німецьким бізнесом задля відновлення логістичних ланцюжків, виїздів на майданчики вживаного та нового обладнання, підписання конкретних контрактів.
Програма складається з двох етапів:
- Онлайн-модуль (інтерактивні форми взаємодії). Тривалість — до 6 тижнів (2-3 дні на тиждень по 2-3 години).
- «Живий» модуль — 2-тижнева бізнес-сесія в Німеччині: візити на німецькі підприємства, відвідання виставок, хабів, продовження В2В-переговорів.
Програма для групи конкретної галузі чи напрямку формується за результатами вивчення потреб, цілей, ідей кожного потенційного учасника групи — за два-три тижні до початку сесії.
Фінансові умови участі у Програмі
Участь в онлайн-модулях є безкоштовною.
Витрати, які покриває Програма під час бізнес-сесії у Німеччині:
- групові поїздки на німецькі підприємства та інші програмні заходи;
- 13 ночівель в тризірковому готелі (або рівноцінне аналогічне розміщення) в Німеччині;
- напівпансіон;
- трансфер з/до вокзалу/автовокзалу/ аеропорту за умови централізованого прибуття/виїзду всієї групи;
- транспортні витрати учасника, пов'язані з поїздкою на індивідуальні зустрічі (автобус або поїзд по території Німеччини);
- страхування здоров'я від нещасних випадків і цивільної відповідальності під час перебування в Німеччині.
Витрати під час бізнес-сесії у Німеччині, які покриваються безпосередньо учасниками:
- міжнародні транспортні витрати (квитки до Німеччини та назад);
- транспортні витрати в день приїзду/від'їзду в разі, якщо учасник не користується груповим трансфером;
- оплата телефону (в готелі) і мобільного телефону (роумінг);
- інтернет (WiFi);
- додаткове харчування, яке не входить в напівпансіон;
- поїздки на таксі;
- оплата паркування та штрафів;
- інші особисті витрати.
Як взяти участь у Програмі?
- Заповніть аплікаційну форму та надішліть її на адресу: olena.lutsenko@giz.de
- Пройдіть інтерв’ю з представниками програмного бюро. З вами попередньо зв'яжуться для узгодження дати та часу проведення інтерв'ю. Результати інтерв'ю повідомляються протягом двох тижнів від дня його проведення.
Бізнес-сесії за напрямами на 2023 рік:
- Сільське господарство та харчова промисловість
- Industry 4.0 — Діджиталізація
- Будівництво та енергоефективність
- Екологічна утилізація відходів
- Менеджмент у сфері охорони здоров’я
1. Економічна кооперація у сільському господарстві та харчовій промисловості
Для кого?
Для менеджерів середньої та вищої ланки, які представляють підприємства сільського господарства, а саме:
- виробники та постачальники сільськогосподарської продукції, в тому числі на міжнародні ринки;
- виробники та постачальники аграрної екопродукції, в тому числі що здійснюють поставки на закордонні ринки;
- компанії аграрного сектору, що виробляють обладнання та технології для тваринництва, птахівництва, рослинництва, рибного та лісного господарства та первинної переробки сільськогосподарської продукції;
- підприємства, що займаються постачанням, консультуванням сільгоспвиробників та лізингом сільгоспобладнання.
Для менеджерів середньої та вищої ланки, які представляють підприємства харчової промисловості, а саме:
- виробництво молочної продукції;
- виробництво м'ясної продукції;
- виробництво плодоовочевої продукції;
- виробництво борошномельно-круп'яної продукції;
- виробництво хлібобулочної продукції;
- виробництво кондитерської, масложирової продукції та інші напрями
2. Industry 4.0 — Діджиталізація
Для кого?
- менеджерів середньої та вищої ланки промислових підприємств;
- підприємств, що займаються дослідженнями та розробками;
- інноваційних стартапів;
- ІТ для Industry 4.0.
Учасники:
- мають власні інноваційні розробки, які можуть представляти інтерес для німецьких партнерів або мають намір впровадити на своїх підприємствах інноваційні німецькі розробки, що ґрунтуються на ідеях та технологіях Industry 4.0;
- можуть представляти будь-яку ланку в ланцюжку створення доданої вартості: дослідження та розробки, виробництво, логістика, послуги, маркетинг та продажі;
- можуть представляти як зрілі компанії, так і просунуті стартапи, які знаходяться на етапах росту / розширення і зацікавлені в масштабуванні бізнесу.
3. Економічна кооперація в сфері будівництва та енергоефективності
Для кого?
Для менеджери середньої та вищої ланки, які:
- відповідають за організацію виробничих процесів;
- відповідають за закупівлю продукції промислово-технічного призначення та витратних матеріалів для промислового виробництва та будівництва;
- відповідають за ефективне використання енергетичних ресурсів на підприємстві;
- проєктують промислові об’єкти та об’єкти громадського призначення;
- проєктують, будують та санують об'єкти, у тому числі як субпідрядники;
- спеціалізуються на проведенні енергоаудиту;
- займаються виробництвом, впровадженням та збутом (в тому числі на міжнародні ринки) обладнання, матеріалів, технологій та програмного забезпечення для підвищення енергоефективності у промисловості, у спорудах, в тому числі з керуючих компаній.
4. Економічна кооперація в галузі екологічної утилізації відходів
Для кого?
Для керівників середньої та вищої ланки:
- виробничих і переробних підприємств, що займаються питаннями управління відходами (з пріоритетом на скорочення виробничих і технологічних відходів, екологічну утилізацію відходів і переробку вторинної сировини);
- організацій та підприємств сектора утилізації та переробки відходів, що займаються питаннями збору, сортування та утилізації відходів (побутових, сільськогосподарських і спеціальних, в т. ч. медичних відходів, небезпечних і отруйних відходів, шламу стічних вод);
- компаній, що пропонують послуги в секторі управління відходами або просування та збуту екологічних технологій і систем переробки відходів в своїх країнах;
- підприємств, що займаються збутом вторсировини.
5. Менеджмент у сфері охорони здоров’я
Для кого?
- керівників державних та приватних лікувальних закладів, управлінців та представників державних закладів та органів державного управління, що відповідають за технічне та технологічне забезпечення та оснащення лікувальних закладів;
- директорів (керівників) реабілітаційних закладів;
- керівників підприємств, що займаються збутом медичного обладнання, матеріалів, технологій та програмного забезпечення, в т.ч. на закордонні ринки.
Детальна інформація про пріоритетні напрямки та формати груп доступна у документі нижче.