Соціальна відповідальність бізнесу: як українські компанії без витрат можуть допомогти дітям війни
16 January, 2023
Більшість дітей втратили не тільки рідну людину, а часто і житло, звичне оточення та доступ до освіти. Щоб допомогти дітям, Фонд співпрацює з українськими та світовими брендами — як великими, так і маленькими, які часто надають не лише фінансову, а й продуктову допомогу.
З 24 лютого 2022 року українські бізнеси активно долучаються до благодійності та шукають способи залучити громадян до допомоги іншим. Досвід показав, що не так важлива перерахована сума, як регулярність і доступність пожертв. Один зі способів залучити більше людей до регулярних донатів — це включити пожертву до суми чека. Саме так Благодійний фонд «Діти Героїв» реалізує співпрацю з підприємцями, аби пришвидшити збори на життєво важливі речі для своїх підопічних.
Нижче наведено кілька прикладів успішної співпраці Фонду з бізнесами.
Фінський бренд дитячого одягу Reima віддав на благодійність речі, які не підлягали продажу
У 2022 році підопічні БФ «Діти Героїв» отримали 248 речей від Reima. Таким чином фінський бренд дитячого одягу допоміг підготувати малечу до осінньо-зимового періоду. Чому ця співпраця важлива? Reima виготовляє одяг, взуття та аксесуари для дітей до 14 років. Вироби виконані з високоякісних матеріалів, що не промокають, підходять до екстремально низьких температур. В сучасних умовах така характеристика одягу є надважливою, щоб вберегти дітей від холоду. Таким чином бренд реалізував товарні залишки, а діти отримали зручний одяг.
30 київських бізнесів організували благодійний маркет для збору коштів дітям
27 листопада 2022 року в Києві проходив благодійний захід Spilka Charity Market. До нього долучилися 30 малих бізнесів, які пожертвували Фонду «Діти Героїв» від 30 до 100 відсотків зі своїх продажів. Відвідувачі маркету мали можливість познайомитись з різними компаніями, протестувати їхню продукцію й таким чином зробити свій внесок в благодійність.
Загалом за чотири дні благодійних активностей київські бренди зібрали для Фонду 68 000 гривень. Ці кошти вже пішли на теплі речі для дітей, якими опікується благодійний фонд. Деякі бізнеси не обмежились співпрацею в рамках благодійного ярмарку, а й надалі продовжують допомагати Фонду:
- Піцерія TCPizza готує благодійну піцу і передає Фонду весь прибуток з неї.
- Онлайн-ресторан SUSHI ICONS перераховує Фонду «Діти Героїв» 10 грн з кожного ролу «Філадельфія». А це від 15 000 до 20 000 грн щомісяця.
- Бренд шоколадних ласощів Spell продавав спеціальний подарунковий набір «Маленький шоколатьє», який можна було отримати за донат у 59 гривень. Так Spell реалізував 900 наборів, гроші з яких теж надійшли у Фонд.
Принт-сервіс Custom Print створив для «Дітей Героїв» майданчик для продажу одягу з малюнками підопічних
Один з етапів реабілітації дітей, які втратили батьків під час війни — це арт-терапія та малювання. Такі заняття допомагають дітям виразити свої емоції та переживання, про які вони не можуть поговорити з психологом. Діти залишають на папері різні сюжети: хтось замальовує військові будні, а хтось — своїх улюбленців. Назбиравши велику кількість таких малюнків, Фонд та принт-сервіс Custom Print вирішили зробити тематичну лінійку одягу на їх основі.
Тематична лінійка одягу
Особливістю є те, що одяг друкується тоді, коли надходить замовлення, що дає можливість не вкладати гроші у товар, який може «залежатися» на складі. Також лінійка постійно доповнюється й адаптується відповідно до сезону.
Така колаборація виявилась по-справжньому успішною, адже допомагає не тільки збирати кошти для Фонду, а й залучати дітей до створення прекрасного. Наразі продано понад 30 одиниць одягу і вже готується нова колекція.
Як можна долучитись до допомоги дітям?
Якщо ви бажаєте запустити з Благодійним фондом «Діти Героїв» спільну соціально відповідальну активність, зв‘яжіться з його представниками за посиланням.
Більше про проєкти Благодійного фонду можна дізнатися на офіційному сайті та на Facebook-сторінці.