Made with bravery — маркетплейс для просування українського експорту
13 September, 2022
Продуктова ІТ-компанія EVO за підтримки компанії Visa, комунікаційної агенції Banda та інформаційного сприяння Міністерства цифрової трансформації України створила Made with bravery — маркетплейс речей, зроблених в Україні. Його мета — об’єднати у спільноту найкращих українських виробників, популяризувати українське за кордоном та сприяти експорту українських товарів. І таким чином сприяти розвитку українського бізнесу та відбудові України. Доставку товарів здійснює Укрпошта.
Маркетплейс товарів, зроблених в Україні українськими виробниками
Бізнес вкотре об’єднує зусилля задля підтримки українського на міжнародній арені: EVO, Visa та Banda презентують маркетплейс товарів, зроблених в Україні українськими виробниками. Проєкт отримав інформаційну підтримку від Міністерства цифрової трансформації України, Офісу з розвитку підприємництва та експорту і національного проєкту Дія.Бізнес. Логістичний партнер проєкту — Укрпошта, яка забезпечує доставку за кордон.
«Маркетплейс Made with Bravery — прекрасна можливість показати круті товари та продукти українських компаній широкому загалу. Україна має сміливих підприємців та першокласні бренди, про які повинен знати весь світ. Ця платформа дозволить бізнесу масштабуватися та знаходити нових клієнтів. А це прибуток, робочі місця, можливість донатити та тримати економіку України на стабільному рівні. До того ж це ще одна можливість для людей з інших країн дізнатися про українське та підтримати нас», — коментує Михайло Федоров, Віцепрем'єр-міністр — Міністр цифрової трансформації України.
На маркетплейсі представлені речі різноманітних категорій для різних віку та статі: одяг, взуття, аксесуари, товари для дому. А також їжа та напої, які мають довгий термін придатності та можуть доставлятися.
Продавати свої товари можуть українські виробники, які відповідають певним вимогам. Ці вимоги перевіряються при реєстрації. Зокрема, торгувати на маркетплейсі може виключно суб`єкт підприємницької діяльності, який зарекомендував себе на ринку України як виробник товарів високої якості. У першу чергу йдеться про бренди, що представлені у соціальних мережах, мають гарні фото та опис товару. Також у пріоритеті — автори унікальних автентичних речей. Приєднатися до спільноти виробників Made with bravery можна за цим посиланням.
«Українські виробники, зокрема дизайнери одягу, взуття і прикрас, уже давно отримали визнання у світі. У їхніх виробах ходять найвідоміші зірки. Однак, поки що креативність, оригінальність та відмінна якість цих товарів невідома широкому загалу. Ми прагнемо закохати весь світ в українське, закріпити переконання, що українське — це круте. Саме для цього ми створили маркетплейс Made with bravery. І саме тому критерії, яким має відповідати продавець маркетплейсу — високі. Наша мета — щоб і товар, і якість сервісу при купівлі українського приємно дивували іноземного покупця. І «зроблене в Україні» стало невід'ємною частиною його життя і побуту», — пояснює Микола Палієнко, CEO та співзасновник EVO.
Купуючи українські товари, ти допомагаєш відбудовувати Україну
5% від вартості кожного придбаного товару маркетплейс передає фандрейзинговій платформі United24. Спеціальна комісія платформи спрямовує дані кошти на актуальні на той момент програми з відбудови України. Крім того, при оплаті карткою Visa додатково ще 5% від вартості покупки також перераховуються United24 на підтримку відбудови держави.
«Підтримка малого та середнього бізнесу — один із глобальних напрямів діяльності компанії Visa. Українські підприємці героїчно продовжують роботу у надзвичайно складних умовах та тримають на власних плечах економіку країни, і наш обов’язок, як великого бізнесу, створити всі умови для розширення ринків збуту. Завдяки ініціативі усіх партнерів цей проєкт не лише відкриває міжнародні можливості для українських виробників, але й підтримує відбудову України», — зазначає Віра Платонова, старша віцепрезидентка, директорка з регіонального розвитку Visa в 17 країнах.
Згідно з даними Київської школи економіки, загальна сума прямих збитків інфраструктури сягає $114.5 млрд. Тому підтримка відбудови країни є дуже актуальною, адже вимагає значних коштів. Кожна покупка на Made with bravery — цеглинка у «нових стінах» України. Саме ця ідея стала основою першої комунікаційної кампанії Made with bravery.
«Першою комунікацією ми доносимо іноземцям ідею самого маркетплейсу: купуючи українські товари, ти допомагаєш відбудовувати Україну. Кожна покупка отримує новий сенс, стає метафоричною цеглиною у нових стінах. Персонажами з ролику ми підкреслили сміливість наших виробників, які продовжують створювати, попри всі руйнації від російських ракет. А сам ролик зробили руками у стилі стопмоушн, щоб краще передати дух українського крафту», — пояснює Олексій Дивисенко, креативний директор проєкту в Banda.
Доставку придбаних товарів здійснює національний оператор поштового зв’язку Укрпошта. Терміни доставки до конкретної країни світу визначаються правилами роботи поштового оператора. Більше деталей можна знайти на сайті Укрпошти.
Made with bravery доставляє замовлення до багатьох країн світу. З їхнім повним переліком можна ознайомитися за посиланням. Переглянути сайт маркетплейсу можна за посиланням, а дізнатися більше деталей про купівлю та правила оплати замовлення у відповідному розділі сайту за посиланням.
Додатково:
- Visa (NYSE: V) — світовий лідер індустрії електронних платежів. Visa обробляє платіжні транзакції між споживачами, бізнесом, фінансовими та урядовими установами у понад 200 країнах і територіях. Наша місія — об'єднати світ за допомогою інноваційної, зручної, надійної та безпечної платіжної мережі, щоб сприяти благополуччю споживачів та процвітанню бізнесу та економіки. Ми переконані, що розширення доступу для всіх в економіці допомагає зростанню добробуту людей у всьому світі та стане основою для глобального руху грошей у майбутньому.
- EVO — українська продуктова IT-компанія. Місія EVO — створювати можливості для розвитку підприємництва. Ми робимо маркетплейси для онлайн-шопінгу та замовлення послуг: Prom, Satu, Bigl, ІЗI, Kabanchik, Shafa. Створили сервіс цифрових рішень для бізнесу «Вчасно», інтернет-майданчики для проведення державних та комерційних торгів та аукціонів — Zakupki.Prom й Аукціони.Prom. Розвиваємо фінтех і логістику.
- Banda — незалежна українська комунікаційна агенція з офісами у Києві та Лос-Анджелесі, що займається створенням брендів та розробкою креативних кампаній. Місія Banda — зробити українську креативність значущою у світі. У квітні цього року агенція створила новий міжнародний бренд України Bravery. Також раніше серед проєктів були брендинг Чорнобиля, Євробачення 2017 року та міжнародний бренд України Ukraine Now.