Jump-start в ІТ або як наважитися почути себе і не зрадити мрії
21 April, 2021
Культивування «себе» у професії
Освіта — нескінченний тернистий шлях. Ми вчимо, вчимося, формуємо, трансформуємо, набуваємо, актуалізуємо. Яке тут головне слово? «Ми». Люди. Особистості. Персони. Humans. Та інформаційні технології.
У стресових умовах постійної терміновості та жорстких дедлайнів емоційна система працює на високих оборотах. Ми біжимо в корпоративному лабіринті, міняємо напрямки, шукаємо виходи, втомлюємося, відпочиваємо, йдемо далі, іноді приходимо до глухого кута і починаємо корпоративний забіг знову. І це нормально, поки ваш темп ще дозволяє дихати на тому рівні, щоб культивувати «себе». Але для того, щоб ініціювати інновації, творчість, бути пристрасним професіоналом своєї галузі, потрібно оголошувати «режим тиші». Якщо хочете, навіть насильно змушувати себе зупинитися в лабіринті і підняти голову. Світ ширше, вище, просторіше корпоративного лабіринту. І яскравіше! У таких «режимах тиші» коли нічого не відбувається, ти починаєш відчувати, любити та створювати себе.
- Посада — це професійна канва. Професія без творчості — тіло без духу. Без енергії, внутрішньої іскри професія завжди буде тільки фактором стресу, дедлайнів і високих ризиків.
- Культивування себе у професії — нескінченний шлях творчого пошуку. І так чи інакше цей шлях вже неможливий без занурення в ІТ. І тут мова йде навіть не про технічні/технологічні навички, а про «інформаційно-технологічне» мислення.
ІТ-мислення — умова балансування в епоху діджиталізації професійних екосистем
Швидкісне старіння інформації — один з викликів сьогодення. Інформація не встигає перетворюватися на знання внаслідок швидкісного стрибка в нову індустріальну революцію. Технології створюють імпакт. Імпакт визначає процеси екосистем. І на новому витку розвитку самі технології вже створюють технології та проєктують інновації.
ІТ-мислення — це формат смарт-пошуку, трансформація наших звичайних алгоритмів в турборежим, делегування певних задач технологіям. Це мислення для прискорення, інтенсифікації, смартизації та вивільнення часу для творчості в умовах культивування «себе» у професії.
Історія «co-dreaming» для освітнього добробуту
Кожен вже зіткнувся з проблемою адаптації до умов невизначеності і хаотичності. З цієї невизначеності системи вийшли на новий рівень з головною характеристикою — гнучкість. І мова йде не тільки про адаптацію в нестандартних умовах, умовах іншої норми для забезпечення своїх професійних функцій, а про готовність до еластичності своїх навичок, їх трансформації для освітнього добробуту світу.
Моя історія стрибка в ІТ стала можлива, коли поруч зі мною «трапилася» команда. Я вірю в силу «co-dreaming» і необхідність ділитися своїми ідеями та мріями із захопленими людьми. Саме команда робить наші сумніви спробами, наші ідеї — реальністю, наші слова — планами. Онлайн-незнайомці стали співмрійниками. І це магія співтворчості та співлідерства.
Результат — VideoWiki, визнаний EIC-проєкт, що став переможцем #EuvsVirus. За неповний рік VideoWiki отримав багато перемог і визнання у світовій освітній системі. Детальніше — за посиланням.
VideoWiki — «Відеовікіпедія для учнів та творців» — допомагає викладачам створювати та діджиталізувати навчальний контент без будь-яких спеціалізованих знань.
Ми створили інструмент для автоматичного перетворення текстового матеріалу у відео за допомогою ШІ. Рішення може знайти варіанти використання у багатьох сегментах, де вміст швидко генерується, модифікується та розповсюджується у звичайних форматах носіїв інформації. Це може бути використано при мікронавчанні, допоміжних тренінгах, відеодокументаціях та електронному навчанні. Детальніше — за посиланням.
Дівчата в ІТ: виключення або правило
Дівчата в корпоративному ІТ-світі є вкрай гармонійними! Багатогранність жінок криється в мультизадачності, численних професійних і соціальних ролях. Адаптивність, здатність до емоційного оновлення допомагають запобігати професійному вигоранню. Екологічність мислення — одна з головних здібностей сучасності.