Купівля в один клік. Секрети виходу на світові e-commerce платформи (проєкт закінчено, доступні записи ефірів)
14 July, 2022
Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес та консалтингова агенція Disqover Agency провели серію освітніх інтенсивів «Купівля в один клік. Секрети виходу на світові e-commerce платформи».
Серія освітніх інтенсивів щодо представлення продукції на міжнародних маркетплейсах Amazon, Walmart, eBay, Etsy та Shopify.
Вебінарний проєкт закінчено. Ви можете переглянути всі трансляції в записі.
Теми та записи ефірів
Підготовка до виходу на світові маркетплейси.
Запис ефіру доступний за посиланням: https://fb.watch/eQugTr_wrs/
- Загальний огляд лінійки e-commerce платформ: Amazon, Walmart, eBay, Etsy, Shopify
- Як світ підтримує український бізнес під час війни: умови розміщення на маркетплейсах
- Бар’єри входу: сертифікація та логістика
- Кейс компанії ACME Color
Спікер: Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency. Має 5+ років досвіду у виведенні продуктів на глобальні маркетплейси. За роки співпраці з агенцією Disqover, встигла попрацювати з клієнтами на всіх етапах: від підготовки та планування продажів до просування брендів і товарів на таких e-commerce майданчиках, як: Amazon, Walmart, eBay, Etsy та ін. З 2019 року очолює в агенції напрям Product.
Research & Niche analytics: як статистика допоможе зростати (на прикладі виходу на Amazon).
Запис ефіру доступний за посиланням: https://fb.watch/eQulLtu5AN/
- Навіщо робити аналіз ніші?
- Бар'єри запуску акаунту для окремих категорій: Food, Fashion & Beauty
- Структура аналізу ринку: що за чим вивчати
- Головні інструменти для проведення аналізу
- Аналіз ринку: кейси компаній VIVO та DARI CO
Спікер: Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency
Реєстрація та запуск першої партії.
Запис ефіру доступний за посиланням: https://fb.watch/eQupeZw6Ew/
- Як зареєструвати юрособу в США: особливості, типи, податки, створення акаунта продавця
- Робота з лістингами. Як оформити картку товару, щоб залучити покупців?
- Посилка щастя: особливості логістики, види доставки з Amazon
- Кейси компаній KODI Professional та AssayMe
Спікери:
Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency.
Тетяна Шляпіна, Account Director у Disqover Agency. Має 3+ років успішного досвіду реалізації кейсів клієнтів агенції Disqover. Співпрацює з брендами різних категорій товарів та координує роботу команди на кожному з етапів: від підготовки та запуску аккаунта до просування продукту на світових майданчиках (Amazon, Walmart, Ebay, Etsy тощо).
Підтримка акаунта та маркетинг як стратегія вдалих продажів.
Запис ефіру доступний за посиланням: https://fb.watch/eQur3qh7mY/
- Робота з рейтингом та зірками: наскільки це важливо
- SEO-оптимізація як ключовий для просування
- Внутрішні інструменти просування на Amazon
- Секрети потужних продажів: залучення зовнішнього трафіку
Спікери:
Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency.
Тетяна Шляпіна, Account Director у Disqover Agency.
Про компанію Disqover Agency
Disqover Agency — marketplace promotion агенція, що надає консалтингові послуги та пропонує маркетингові рішення клієнтам з метою масштабування їхнього бізнесу на глобальних e-commerce платформах. Працює з виробниками, дистриб’юторами товарів різних категорій, а також розробниками програмного забезпечення з України, Європи та США. Портфель агенції налічує понад 30 профільних послуг.