Аудіопомічник з автоматизації: як подкасти допомагають вести бізнес
08 April, 2021
Аудіоформат нині популярний стиль взаємодії з аудиторією. За даними дослідження Nielsen, люди, які почули рекламу в подкастах, згадують бренд в 4,4 раза краще, ніж ті, хто побачив банери на інших діджитал-платформах. 61% опитаних слухачів подкастів з більшою ймовірністю придбають рекламований продукт. А за оцінками Deloitte, у 2020 році ринок подкастів показав 30% зростання.
Формат подкасту зручний, адже дає можливість вибрати цікаву тематику і слухати розповідь під час прогулянок, хатніх справ або поїздок у транспорті чи за кермом. Слухати подкаст приємно, бо це не лекції, а скоріше розповіді.
Історія створення наших подкастів
Історія Торгсофт-подкастів почалася з першим локдауном, у березні 2020 року.
Ведучі подкасту — спеціалісти різних профілів з багаторічним досвідом. Завдяки формату слухачі дізнаються точку зору спеціаліста на питання з боку:
- самого підприємця;
- відділу продажів, що спілкується з клієнтами;
- розробника програми обліку, який знає, чим саме зарадити з боку автоматизації;
- юриста;
- бухгалтера;
- піарника.
Ми обирали теми, що підтримували підприємців у складний час, наприклад, розповідали, як коронавірус вплинув на рітейл.
Коли влітку карантинні обмеження були пом'якшені, у подкасті спеціалісти розповідали, яких протиепідемічних заходів повинен дотримуватися бізнес.
Підприємці почали замислюватися про створення інтернет-магазину. На цю тему був записаний окремий подкаст, де покроково розкрито етапи створення інтернет-магазину у зв'язці з програмою обліку: скільки насправді коштує розробка інтернет-магазину, що потрібно від власника бізнесу для його створення, як делегувати управління онлайн-торгівлею тощо.
Під час карантинних обмежень актуальною темою для багатьох підприємців стала безконтактна доставка, тому ми підготували новий подкаст, в якому докладно розповіли про цей спосіб.
Подкасти стали приводом для статей для розділу блогів новин від компанії на сайті. Це зручно для користувачів: хочеш — читай, немає часу чи можливості — можна послухати аудіо.
Про що цікаво слухати підприємцям?
Для запису подкастів наші спеціалісти зазвичай обирають теми, які актуальні для підприємців, що займаються малим та середнім бізнесом. Наприклад, темі РРО було присвячено два подкасти:
- Все про РРО. Кому застосовувати РРО? Що вибрати: програмний РРО або звичайний фіскальний реєстратор? Як перейти на програмний РРО та чи варто?
- Фіскалізацію відклали: що далі? — про те, що потрібно знати підприємцям у зв'язку з перенесенням застосування фіскальних реєстраторів.
Серед популярних подкастів:
- подкаст про вибір обладнання для торгівлі;
- подкаст про святкові розпродажі;
- подкаст про пошук хорошого продавця.
Є і вузькоспеціалізовані теми, які цікаві окремим власникам бізнесу, такі як автоматизація виробництва чи дитячого магазину, або ведення обліку у секонд-хендах.
Подкасти стали доволі популярними серед слухачів та клієнтів компанії, тому кожного четверга спеціалісти готують аудіо на нову тему, з останніх:
- Продаємо на маркетплейсах: з чим доведеться зіткнутися при реєстрації на Prom? Як вигідно виділитися на тлі конкурентів? Помилки, які роблять продавці на маркетплейсах.
- Як захистити інформацію в магазині: про махінації та помилки співробітників та розмежування ролей у програмі обліку.
- Клієнт не завжди правий: як поводитися з «важкими клієнтами».
Наразі на сайті та в соцмережах компанії розміщено майже 50 подкастів на різні теми, що стосуються бізнесу, обліку, рітейлу та автоматизації, серед яких підприємець може обирати цікаву для себе.
Спеціалісти компанії запрошують підприємців долучатися до бесід, ставити запитання учасникам та разом створювати корисний контент для підтримки бізнесу в Україні. Питання та побажання на теми подкастів приймаємо у Telegram: @torgsoft_info
Готувати подкасти не так просто: для цього потрібна людина, яка буде готувати, модерувати й монтувати матеріал. Для підприємців, які хочуть заявити про себе, є простіший спосіб — прямий ефір в Instagram. Щоб почати прямий ефір і запросити в нього гостя в додатку Instagram:
- Натисніть значок «+» у верхній частині екрану або проведіть вправо в будь-якій частині стрічки, а потім перейдіть до варіанту «Прямий ефір» в нижній частині екрана.
- Натисніть в нижній частині екрана «Розпочати прямий ефір».
- У розділі «Запити» натисніть на кружечок поряд з користувачем і виберіть «Надіслати запит», щоб запросити людину приєднатися до прямого ефіру. Прокрутіть вниз, щоб запросити інших людей, які вже переглядають вашу трансляцію.