Як бізнесу організувати внутрішні комунікації з командою під час війни?
16 March, 2022
Наші захисники зараз відстоюють свободу і незалежність країни. Війна охопила різні фронти — у тому числі фінансовий та інформаційний. Тим українцям, які мають можливість та безпечні умови для праці, своєю чергою необхідно тримати тил. Для того, щоб підприємство, виробництво чи організація продовжувала функціонувати, вкрай важливо швидко та фахово організувати внутрішні комунікації.
Як підтримувати один одного всередині команди — розповідають фахівці агенції комунікацій «ВАРТО».
1. Створіть Telegram-канал для команди з контентом, що буде надихати та підтримувати
Розповідайте про життя компаній та перемоги нації, дайте можливість коментувати пости та залишати реакції. Канал має обов’язково модеруватися адміністратором.
Уникайте панічні новини про повітряні тривоги та подібний контент — ті, хто на місцях, і так знають і чують про них.
2. Створіть Telegram-чат для керівників
У ньому будуть обговорюватися робочі задачі та інформація, яку потрібно донести команді.
3. CEO варто щоранку записувати відеоповідомлення команді
Для підтримки, збереження спокою та з максимальним інформуванням про основні моменти бізнесу (зміни, нововведення й інші новини).
4. Ранкові координації на кожному рівні компанії
Керівники зідзвонюються зі своїми співробітниками, підтримують бойовий дух. Обговорюють робочі задачі, які може виконувати співробітник. Важливо за можливості виконувати будь-які робочі задачі, адже це єдине стабільне, що зараз є.
5. Вечірні хвилинки позитиву
Щовечора робимо спільний дзвінок з командою (zoom-міти або телефоном), де ділимось позитивом за день. Бажано до 17:00 (в багатьох ввечері починаються гострі фази обстрілів).
Команда агенції комунікацій «ВАРТО» готова долучатися та допомагати стратегічним та виробничим підприємствам з посиленням внутрішніх чи зовнішніх комунікацій. Детальніше про таку можливість розповідали за посиланням.