Складові успіху для українського експортера
07 September, 2021
Почніть з розуміння свого товару та своїх можливостей — оцініть експортний потенціал компанії, проаналізуйте асортимент товарів чи послуг, визначте унікальну ринкову перевагу. Попередній аналіз ринків та вибір найбільш пріоритетного дня експортної експансії дозволить зекономити вам час та гроші. Пам’ятайте, що не можна продавати все всім — почніть вивчення та сегментації своїх клієнтів.
Канали виходу на ринок та логістика: визначте найкращий для компанії шлях виходу на обраний ринок — прямий експорт, через агента чи дистрибьютора, шляхом створення спільного підприємства чи відкриття власного офісу за кордоном. Вивчіть логістичні питання перед тим, як шукати партнера на цьому ринку.
Фінанси та інші ресурси для ведення експортної діяльності: визначте заздалегідь всі нюанси фінансування своєї зовнішньоекономічної діяльності — можливе збільшення потужностей виробництва, витрати на адаптацію продукта до вимог ринку, витрати на логістику, маркетинг тощо. Зверніть увагу на діючі в Україні донорські проєкти, які виділяють гранти на підтримку експортної діяльності МСП.