Як запустити власний бренд одягу
22 April, 2020
Бренд базового повсякденного одягу TT-SHIRT я створила в 2017 році. До цього я працювала редактором відомих глянцевих видань. Ще з дитинства моїми найбільшими захопленнями були мода та тексти.
Після 6 років роботи в жіночому глянці, любов до моди і текстів та сильне бажання створити власну справу втілилася у першій невеликій колекції білих футболок з принтами-месседжами. Я завжди любила білі футболки з промовистими слоганами, це надає образу характер та задає настрій. Але якість такого одягу з сегменту масс-маркет мене як покупця завжди розчаровувала, та й зміст таких принтів носить переважно поверхневий одноманітний характер. Тому моя задача була створити якісну річ зі змістом та певною життєвою філософією.
В першу чергу мені потрібно було знайти якісний трикотаж найвищої щільності та фабрику, яка зможе пошити футболку, в якій кожен шов буде ідеальний. Я по життю перфекціоністка, тому ставлюся до всього, що роблю з максимальною віддачею.
Після довгих пошуків, я знайшла те, що шукала і замовила перший зовсім невеликий пробний тираж, який успішно продався буквально за декілька тижнів. І вже з цих грошей був замовлений наступний повноцінний тираж.
Перші футболки були продані в соцмережах.
Практично одразу після створення акаунту бренда, мені почали писати баєри шоу-румів українських дизайнерів. Так з’явилися перші замовлення для офлайн магазинів.
Lookbook
Якщо говорити про труднощі, хоча я б назвала це викликами, для мене це було питання саме переходу в офлайн продажі. На перший погляд співробітництво з шоу-румами “під реалізацію” надає змогу підприємцям познайомити покупця з товаром, не створюючи власний магазин, який потребує затрат по оренді, найму працівників та багато інших, але тут велике значення має який саме продукт ви виробляєте. Якщо це базова біла натільна футболка, то мій досвід переконав мене в повному переході в онлайн-продажі.
Також серед актуальних питань на початковому етапі постав вибір, який на мою думку робить кожен підприємець: створювати власне виробництво чи працювати на аутсорсингу. Я обрала другий варіант, оскільки це дає змогу зосередитися на розширенні асортименту, а не витрачати час на пошук нового персоналу та його навчанні. Найголовніше тут - не втрачати за кількістю якість виконання. Саме тому, я постійно контролюю кожен етап виробництва: від створення лекал до нанесення принтів на готовий виріб.
Також надважливою складовою сьогодні як на мене для онлайн продажів є візуальна подача бренду. Конкуренція велика, просто красивої якісної картинки недостатньо, з самого початку має бути повноцінний концепт бренду, який має починатися зі створення мудборду (на англ. Moodboard – це візуальна презентація дизайн-проекту, що складається із зображень, описів, зразків тканин та інших елементів модної індустрії).
Тут звичайно мені допоміг досвід роботи у глянцевих виданнях, адже працюючи редактором я неодноразово створювала мудборди для фешн та б'юті зйомок, також мала чималий досвід роботи з професійними моделями, фотографами та візажистами.
Проте як на мене важливий не лише досвід, а й природнє “почуття краси”. На мій погляд сьогодні в епоху візуального контенту, підприємець створюючи будь-який бренд має розуміти, що візуальна подача та якість продукту мають бути на першому місці.
Також крім картинки концепт бренду має гармонійно поєднувати в собі абсолютно усі елементи: назва, пакування, філософія, мова якою бренд буде “спілкуватися” зі своєю аудиторією”.