Подкасти про вихід на зовнішні ринки: Start Global Insights
15 December, 2022
Дізнайтеся про тонкощі ведення бізнесу за кордоном. Платформа з просування українського малого та середнього бізнесу за кордоном Do Business With Ukrainians запустила серію подкастів для українських компаній, що прагнуть вийти на міжнародний ринок — Start Global Insights.
Серія подкастів допоможуть знайти відповіді на питання:
- Як правильно вибрати фокус-ринки?
- Як отримати дослідити нові ринки?
- Як знайти надійного місцевого партнера та розпочати продажі?
- Як налаштувати маркетинг?
Також, експерти розкривають секрети та інсайти, що допоможуть українським експортерам опанувати нові ринки та краще зрозуміти потреби іноземного покупця.
Ведучий подкасту:
Дмитро Швець, експерт з розробки стратегій виходу на міжнародні ринки. Директор компанії Start Global та керівник міжнародного напрямку волонтерської платформи Do business with Ukrainians.
Гості подкастів:
Експерти з різних країн, які знаються на бізнес культурі та особливостях ринків та українські експортери з системним досвідом виходу на міжнародні ринки.
Як долучитись?
Формат подкасту особливо підходить зайнятим людям і надає можливість вчитися в будь-якому місці й будь-який час не відволікаючись від основних справ. Послухати подкасти можна за посиланням або на Youtube-каналі
Подкасти у вільному доступі:
Вихід на шведський ринок. Секрети та інсайти місцевого експерта
Гість: Йохан Густафссон, шведський підприємець і спеціаліст з розвитку бізнесу.
- Що потрібно знати перед виходом на ринок Швеції
- Чому довіра так важлива для міжнародних B2B продажів
- Переговори з потенційними клієнтами у Швеції
- Чому Швеція по-своєму корумпована країна
Дивовижний досвід та стійкість інноваційного українського виробника опалювальних систем. Історія одного експортера
Гість: Владислав Сушко, співвласник українського експортера Hybro Technologies, виробника інноваційних систем опалення.
- Що потрібно для виходу на міжнародний ринок
- Які основні перешкоди зустрічаються на шляху експортерів
- Що важливо зробити, перед налагодженням партнерств з міжнародними клієнтами
- Чому важливо вивчити нові ринки, перш ніж розпочати експортувати
Вихід на естонський ринок. Секрети та інсайти місцевого експерта
Гість: Ееро Ерастус, експерт, підприємець та інвестор, який має багаторічний досвід продажів в Естонії та Східній Європі.
- Що потрібно зробити перед розмовою з потенційними естонськими клієнтами
- Чому Естонія – це гарна ідея для перших кроків щодо експорту до ЄС
- Хто може бути гарним джерелом інформації про естонський ринок
Управління клієнтським досвідом в Естонії. Як зрозуміти естонських клієнтів
Гість: Андрус Котрі, експерт з клієнтського досвіду з Естонії. Має понад 10 років досвід розуміння клієнтів у всіх країнах Балтії, а зокрема в Естонії та 17-річний досвід міжнародного бізнесу в Східній, Північній і Південній Європі.
- Що таке управління клієнтським досвідом і чому це важливо для бізнесу
- З чого варто починати масштабування бізнесу
- Наскільки відрізняється попит в Естонії та інших країнах
- Чому потрібно адаптувати УТП до місцевого ринку
- Як зрозуміти потреби місцевих клієнтів і відчути ринок, дослідження ринку
Історія фінських тролів. Як фінські компанії роблять міжнародний бізнес і як продавати до Фінляндії
Гість: Топі Паананен, генеральний директор і підприємець фінської будівельної компанії Peikko Group, що має 20 років досвіду глобального розвитку бізнесу.
- Як міжнародні ринки можуть збільшити ваш дохід з десятків мільйонів до сотень мільйонів
- Чому довіра є одним із найважливіших питань у веденні бізнесу з фінами
- Чому виходити відразу в кілька країн – погана ідея
- Що потрібно знати перед переговорами з фінами
Як почати експорт. Дорожня карта виходу на міжнародні ринки
Спікер: ведучий подкасту Дмитро Швець. Тема — які кроки слід зробити експортерам, щоб розширити свої продажі на нові ринки.
Експорт до Польщі
Гість: Кароліна Янік, власниця та генеральний директор Personal PR, найбільшого інтегрованого комунікаційного агентства в Померанії в Польщі та викладачка Гданського університету. Має 20-річний досвід роботи в маркетингових комунікаціях.
- Яка дорожня карта виходу на ринок Польщі
- Які найбільші помилки роблять міжнародні компанії при виході на ринок
- Як домовитись про публікації в місцевих ЗМІ
- Як отримати інсайти від потенційних клієнтів
- Чи важливо знати польську для локальних продажів
Українські електровелосипеди для ринку США. Історія одного експортера
Гість: Даніель Тонкопі, генеральний директор і засновник унікального українського виробника електровелосипедів Delfast.
- Як продавати в США
- Яка роль PR і маркетингу в міжнародній експансії
- Як найкраще зрозуміти місцеві ринки
Румунія. Аналізуємо ринок
Гість: Ромулюсом Опріка, керуючий партнер агентства маркетингових досліджень BrandBerry. Має понад 20 досвіду роботи в галузі маркетингових досліджень та маркетингових консультацій в Румунії.
- Де шукати інформацію про ринок Румунії
- Як знайти румунських партнерів
- Де перевірити надійність потенційних партнерів в Румунії
- Як вести переговори в Румунії
Продаж ІТ в Німеччину
Гість: Крістофер Коул, старший віцепрезидент з питань регіону EMEA в LeanIX, названого Deloitte однією з найбільш швидкозростаючих технологічних компаній. Має великий досвід роботи в багатьох країнах.
- Як генерувати ліди в Німеччині
- Що потрібно знати про культуру ведення бізнесу в Німеччині
- Яка стадія продажу забирає найбільше часу
- Наскільки важливо говорити німецькою
- Чому німці настільки ретельно приймають рішення
- Яка роль маркетингу в B2B продажу