Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Вакансії Офісу

Дата оновлення інформації : 25.09.2025, 13:06

Перегляньте актуальні вакансії ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»

Проєктний менеджер освітніх програм та заходів

 

Опис посади:

Проєктний менеджер відповідає за комплексну реалізацію освітніх програм, курсів та подій, спрямованих на розвиток підприємництва та професійних компетенцій. Основні обов’язки включають: планування та управління проєктами, комунікація з партнерами та донорами, робота з учасниками, організація подій, інформаційний супровід.  

Посада вимагає стратегічного мислення, високого рівня організаційних навичок та вміння працювати з різними стейкхолдерами, щоб забезпечити успішну реалізацію програм і максимальну користь для учасників.

 

Вимоги:

  • Повна вища освіта (міжнародні відносини, економіка, менеджмент, або релевантний напрямок)

  • Досвід роботи в організаціях з пожвавлення торгівлі, організацій з розвитку знань та бізнес-навичок, або програмах міжнародної технічної допомоги, що стосуються бізнес-освіти та розвитку людського капіталу від 1 року

  • Знання місцевого бізнес-середовища та ринку бізнес-освіти

  • Досвід в координації освітніх проєктів та програм

  • Розуміння принципів роботи з міжнародними донорськими організаціями іншими організаціями з підтримки малого та середнього підприємництва

  • Досвід роботи з органами влади на національному і регіональному рівнях

  • Відмінне володіння українською, англійською (рівень Upper-Intermediate), мовами

 

Обов’язки:

  • Організація та проведення заходів (ведення комунікації з партнерами, донорами, розробка програм заходів, комунікація зі спікерами, підготовка комунікаційних матеріалів, робота з учасниками заходів, проведення заходу у ролі модератора (за необхідності) тощо) 

  • Розробка освітніх програм та планів

  • Координація освітніх проєктів, програм та заходів

  • Моніторинг тенденцій в освітніх програмах у сфері розвитку МСП, зовнішньоекономічної діяльності, в тому числі — експортної діяльності, аналіз потреб ринку

  • Здійснення пошуку місцевих і міжнародних експертів та тренерів

  • Участь у розробці звітів щодо роботи відділу

 

Умови роботи:

  • Конкурентна заробітна плата
  • Гібридний формат (онлайн за домовленістю з керівництвом та офлайн)  
  • Робота у дружній команді, яка працює на результат
  • Зручне розташування офісу біля Майдану Незалежності (провулок Музейний 12, м. Київ)
  • можливість підвищення кваліфікації та отримання нових навичок шляхом участі в освітніх курсах від партнерів;

  • реалізація проєктів національного та міжнародного масштабу у сфері розвитку підприємництва та експорту;

  • робота в державній організації, що підпорядковується Секретаріату Кабінету Міністрів України, яка на національному рівні розвиває сервіси та програми підтримки для розвитку малого і середнього підприємництва, а також просування українського експорту за кордон;

  • наша команда реалізує національний проєкт з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес, який є частиною екосистеми Дія;

  • команда Установи складається з аналітиків, проєктних менеджерів та консультантів, які відповідають за створення корисних сервісів та послуг для підприємців.

Провідний аналітик відділу аналітики та стратегії   

 

Опис посади

Головними завданнями є здійснення збору та аналізу інформації про зовнішні ринки для допомоги українським експортерам у виході на нові ринки. Сфера роботи Аналітика зосереджена на підготовці аналітичних досліджень та різного роду матеріалів для ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», а також підтримці розвитку аналітичного відділу Установи.

Вимоги:

  • Ступінь магістра економіки, економічної кібернетики, міжнародної економіки тощо
  • Досвід роботи аналітиком у сфері зовнішньої торгівлі від 3х років
  • Досвід роботи проєктним менеджером буде перевагою
  • Розуміння статистики та методів аналізу міжнародної торгівлі
  • Технічна експертиза щодо моделей даних та досвід використання статистичних пакетів для аналізу даних (Excel, SPSS тощо)
  • Відмінні аналітичні здібності зі здатністю визначати тенденції, інтерпретувати складні дані в конкретні рекомендації
  • Відмінні письмові навички зі вмінням представляти короткі та структуровані звіти на основі широкого кола джерел
  • Знання української та англійської мов (не нижче В1)
  • Аналітичне мислення, вміння працювати в режимі багатозадачності та вміння працювати в команді
     

Обов’язки:

  • Підготовка оглядів зовнішніх ринків та потенціалу української продукції на зовнішніх ринках
  • Участь в проведенні аналізу із визначення пріоритетних ринків для експорту української продукції чи послуг
  • Презентації досліджень для індивідуальних компаній та під час вебінар та тренінгів для широкої аудиторії
  • Спілкування з партнерами Установи та залученість в організацію роботи партнерських проєктів
  • Дослідження міжнародного досвіду щодо реалізації програм підтримки бізнесу та просування експорту
  • Підготовка інформаційних матеріалів щодо умов виходу на зовнішні ринки
  • Оновлення аналітичних матеріалів порталу Дія.Бізнес
  • Підготовка інших аналітичних матеріалів

 

Умови роботи: 

  • Можливість дистанційної форми праці в межах України
  • Конкурентна заробітна плата
  • Гібридний формат (онлайн та офлайн)  
  • Робота у дружній команді, яка працює на результат
  • Зручне розташування офісу біля Майдану Незалежності (провулок Музейний 12, м. Київ)
Молодший аналітик відділу аналітики та стратегії   

 

Опис посади

Офіс з розвитку підприємництва та експорту — державна установа, яка допомагає українському бізнесу розвиватися, зростати та виходити на зовнішні ринки. Спільно з Міністерством цифрової трансформації ми реалізовуємо національний проєкт Дія.Бізнес, який об'єднує сервіси, знання, підтримку та можливості для підприємців.

Наша команда щодня працює з підприємцями по всій Україні: запускаємо освітні програми, аналітичні продукти, міжнародні ініціативи та будуємо інфраструктуру підтримки бізнесу. Шукаємо молодого та амбітного Молодшого аналітика, який готовий долучитися до відділу Аналітики та стратегії Офісу.

Головними завданнями Відділу є здійснення збору та аналізу інформації про зовнішні ринки для допомоги українським експортерам у виході на нові ринки. Сфера роботи молодшого аналітика зосереджена на підготовці аналітичних досліджень та різного роду матеріалів для Офісу з розвитку підприємництва та експорту та бізнесу, а також підтримці розвитку аналітичного відділу Офісу.

 

Вимоги:

  • Розуміння статистики та методів аналізу міжнародної торгівлі

  • Технічна експертиза щодо моделей даних та досвід використання статистичних пакетів для аналізу даних (Excel, SPSS тощо)

  • Відмінні аналітичні здібності зі здатністю визначати тенденції, інтерпретувати складні дані в конкретні рекомендації

  • Відмінні письмові навички зі вмінням представляти короткі та структуровані звіти на основі широкого кола джерел;

  • Знання української та англійської мов (B1)

  • Аналітичне мислення, вміння працювати в режимі багатозадачності та вміння працювати в команді

  • Ступінь магістра економіки, економічної кібернетики, міжнародної економіки тощо

 

Обов'язки:

  • Підготовка оглядів зовнішніх ринків та потенціалу української продукції на зовнішніх ринках

  • Участь в проведенні аналізу із визначення пріоритетних ринків для експорту української продукції чи послуг

  • Презентації досліджень для індивідуальних компаній

  • Дослідження міжнародного досвіду щодо реалізації програм підтримки бізнесу та просування експорту

  • Підготовка інформаційних матеріалів щодо умов виходу на зовнішні ринки

  • Оновлення аналітичних матеріалів порталу Дія.Бізнес

  • Підготовка інших аналітичних матеріалів

 

Умови роботи:

  • Можливість дистанційної форми праці в межах України

  • Працевлаштування на умовах повної зайнятості

  • Конкурентна заробітна плата.

  • Робота в дружній команді, яка працює на результат

 

Зацікавила вакансія?
Надсилайте резюме та мотиваційний лист українською мовою на адресу hr@epo.org.ua
Якщо ваш досвід буде релевантним для обраної позиції, ми зв'яжемося з вами упродовж кількох днів.