Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Вакансії Офісу

Дата оновлення інформації : 17.10.2025, 14:07

Перегляньте актуальні вакансії ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»

Проєктний менеджер освітніх програм та заходів

 

Опис посади:

Проєктний менеджер відповідає за комплексну реалізацію освітніх програм, курсів та подій, спрямованих на розвиток підприємництва та професійних компетенцій. Основні обов’язки включають: планування та управління проєктами, комунікація з партнерами та донорами, робота з учасниками, організація подій, інформаційний супровід.  

Посада вимагає стратегічного мислення, високого рівня організаційних навичок та вміння працювати з різними стейкхолдерами, щоб забезпечити успішну реалізацію програм і максимальну користь для учасників.

 

Вимоги:

  • Повна вища освіта (міжнародні відносини, економіка, менеджмент, або релевантний напрямок)

  • Досвід роботи в організаціях з пожвавлення торгівлі, організацій з розвитку знань та бізнес-навичок, або програмах міжнародної технічної допомоги, що стосуються бізнес-освіти та розвитку людського капіталу від 1 року

  • Знання місцевого бізнес-середовища та ринку бізнес-освіти

  • Досвід в координації освітніх проєктів та програм

  • Розуміння принципів роботи з міжнародними донорськими організаціями іншими організаціями з підтримки малого та середнього підприємництва

  • Досвід роботи з органами влади на національному і регіональному рівнях

  • Відмінне володіння українською, англійською (рівень Upper-Intermediate), мовами

 

Обов’язки:

  • Організація та проведення заходів (ведення комунікації з партнерами, донорами, розробка програм заходів, комунікація зі спікерами, підготовка комунікаційних матеріалів, робота з учасниками заходів, проведення заходу у ролі модератора (за необхідності) тощо) 

  • Розробка освітніх програм та планів

  • Координація освітніх проєктів, програм та заходів

  • Моніторинг тенденцій в освітніх програмах у сфері розвитку МСП, зовнішньоекономічної діяльності, в тому числі — експортної діяльності, аналіз потреб ринку

  • Здійснення пошуку місцевих і міжнародних експертів та тренерів

  • Участь у розробці звітів щодо роботи відділу

 

Умови роботи:

  • Конкурентна заробітна плата
  • Гібридний формат (онлайн за домовленістю з керівництвом та офлайн)  
  • Робота у дружній команді, яка працює на результат
  • Зручне розташування офісу біля Майдану Незалежності (провулок Музейний 12, м. Київ)
  • можливість підвищення кваліфікації та отримання нових навичок шляхом участі в освітніх курсах від партнерів;

  • реалізація проєктів національного та міжнародного масштабу у сфері розвитку підприємництва та експорту;

  • робота в державній організації, що підпорядковується Секретаріату Кабінету Міністрів України, яка на національному рівні розвиває сервіси та програми підтримки для розвитку малого і середнього підприємництва, а також просування українського експорту за кордон;

  • наша команда реалізує національний проєкт з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес, який є частиною екосистеми Дія;

  • команда Установи складається з аналітиків, проєктних менеджерів та консультантів, які відповідають за створення корисних сервісів та послуг для підприємців.

Комунікаційний менеджер  
 
Опис посади

Команда Офісу з розвитку підприємництва та експорту та національного проєкту Дія.Бізнес щодня працює, щоб українські підприємці мали більше можливостей для розвитку — в Україні та за кордоном. Запускаємо освітні програми та курси, аналітичні дослідження, консультації, маркетплейси, спецпроєкти, організовуємо Національні павільйони та стенди на міжнародних виставках. Усе це допомагає українському бізнесу масштабуватись і бути помітним у світі.

Щоб про всі ці можливості знали тисячі підприємців — нам потрібен сильний комунікаційник. Людина, яка вміє розповідати складне просто, створювати тексти, що викликають довіру, і бачити не лише новину, а історію з ідеєю. Якщо вам близька наша місія і хочете бути частиною потужної команди, що створює зміни — будемо раді саме вам. 

 

Обов'язки:

  • Один із пріоритетних напрямів роботи — міжнародні проєкти: комунікаційна підтримка Національних стендів і павільйонів України на міжнародних виставках, торговельних місій, експортних програм і спецпроєктів, спрямованих на просування українського бізнесу за кордоном.

  • Підготовлення контенту: написання новин, релізів, контенту для соцмереж, підготовлення презентацій тощо.

  • Запуск проєктів: розроблення концепції, погодження з партнерами, постановка технічних завдань на розроблення візуальних матеріалів, комунікація щодо синхронного виходу в інфополе з партнерами, розроблення розсилки та запуск по базах, медіаскринінг).  

  • Координація проєктів: участь в організації та інформаційному супроводі offline- та online-заходів, комунікаційних кампаній, освітніх програм та міжнародних ініціатив.

  • Медіамоніторинг та аналітика: відстеження інфопростору, реагування на інформаційні запити, кризові ситуації.

  • Робота з контентом у соцмережах: планування, підготовлення та публікація дописів, участь у створенні мультимедійного контенту (графіка, відео, тексти).

  • Координація команди та підрядників: робота з дизайнерами, відеопродакшеном, партнерами для реалізації комунікаційних продуктів.

 

Навички кандидата

  • Мотивація до масштабних завдань. Ви хочете створювати проєкти, які мають вплив на розвиток підприємництва в Україні.

  • Сильний райтинг. Вмієте писати короткі й довгі тексти — від сторітелінгу, дописів, колонок і аналітичних матеріалів до релізів. 

  • Відповідальність і самостійність. Берете ініціативу, дотримуєтеся дедлайнів, доводите завдання до результату — без потреби постійного контролю.

  • Організаторські здібності. Умієте структурувати процеси, координувати партнерів, зовнішніх підрядників, навіть коли одночасно паралельні процеси. 

  • Аналітичне мислення. Розумієте контекст, можете знайти головне у великій кількості інформації й перетворити це на зрозумілий, цінний контент.

  • Готовність навчатися. Постійно розвиваєтеся — у комунікаціях, міжнародних темах, PR-інструментах, медіа та трендах.

  • Розвинені комунікаційні навички. Вмієте чітко формулювати думки, доносити позицію команди, ефективно взаємодіяти з партнерами, медіа та підрядниками.

 

Вимоги: 

  • Вища освіта (журналістика, маркетинг, реклама та звʼязки з громадськістю)

  • Досконале володіння українською мовою (усне та письмове) 

  • Знання англійської мови (усне та письмове) на рівні не нижче B1 

  • Релевантний досвід в комунікаціях від 2 років (досвід в державній сфері, неприбуткових організаціях — вітається)

  • Розуміння особливостей роботи з різними каналами комунікацій

  • Наявність портфоліо  

 

Умови роботи:

  • Гібридний формат (онлайн за домовленістю з керівництвом та офлайн)  

  • Робота у дружній команді, яка працює на результат

  • Зручне розташування офісу біля Майдану Незалежності (провулок Музейний 12, м. Київ)

  • Можливість підвищення кваліфікації та отримання нових навичок шляхом участі в освітніх курсах від партнерів

  • Реалізація проєктів національного та міжнародного масштабу у сфері розвитку підприємництва та експорту

  • Робота в державній організації, що підпорядковується Секретаріату Кабінету Міністрів України, яка на національному рівні розвиває сервіси та програми підтримки для розвитку малого і середнього підприємництва, а також просування українського експорту за кордон

  • Наша команда реалізує національний проєкт з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес, який є частиною екосистеми Дія

 

Зацікавила вакансія?
Надсилайте резюме та мотиваційний лист українською мовою на адресу hr@epo.org.ua
Якщо ваш досвід буде релевантним для обраної позиції, ми зв'яжемося з вами упродовж кількох днів.