Перегляньте актуальні вакансії ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»
Опис посади:
Головним завданням Провідного експерта з зовнішньоекономічної діяльності відділу міжнародної співпраці є організація та координація торговельних місій та міжнародних виставок, а також пошук і взаємодія з потенційними партнерами для розвитку міжнародної співпраці.
Вимоги:
вища освіта (міжнародні відносини, економіка, бізнес та менеджмент або релевантний напрямок);
навички проєктного менеджменту, координації та ведення проєктів «під ключ»;
досвід роботи в організаціях, що займаються розвитком торгівлі та експорту, або програмах міжнародної допомоги;
досвід організації заходів та форумів, виставок, міжнародних заходів;
розуміння принципів роботи з міжнародними донорськими організаціями чи агенціями регіонального розвитку, або торгово-промисловими палатами та іншими організаціями з підтримки бізнесу та експортерів;
вільне володіння Microsoft Office та Google Docs;
вільне володіння англійською (рівень B2), українською мовами;
готовність до постійних закордонних відряджень;
Буде перевагою:
досвід роботи з органами влади на національному і регіональному рівнях;
досвід бізнес-комунікації з українськими та міжнародними компаніями.
Обов’язки:
здійснення пошуку потенційних учасників та партнерів для організації торговельних місій та міжнародних виставок;
організація дослідження потреб українських експортерів для визначення переліку потенційних країн для проведення торговельних місій та міжнародних виставок;
участь у формуванні кошторису організації торговельних місій та міжнародних виставок;
формування програми торговельних місій та міжнародних виставок;
здійснення контролю за роботою підрядників в яких, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», було закуплено послуги на організацію та проведення торговельних місій та міжнародних виставок;
здійснення поточної комунікацію з учасниками торговельних місій та міжнародних виставок;
здійснення супроводу запитів щодо пошуку партнерів за допомогою наявних каналів електронної комерції та інструментів пошуку міжнародних партнерів;
підготовка необхідної документації для проведення торговельної місії та міжнародних виставок;
участь в підготовці рекламних та інформаційних матеріалів щодо експортного потенціалу України;
участь у підготовці необхідних звітних матеріалів;
участь у підготовці необхідної документації для проведення торговельної місії та міжнародних виставок;
пошук необхідних даних для організації торговельних місій та міжнародних виставок;
оголошення набору учасників до торговельних місій, міжнародних виставок та здійснює їх відбір;
комунікація із ключовими міжнародними партнерами (торгово-промисловими палатами, бізнес-асоціаціями, кластерами, бізнес-об'єднаннями тощо) у межах підготовки торговельних місій та міжнародних виставок.
Умови роботи:
ринкова та конкурентна заробітна плата зі своєчасною виплатою;
робота в офісі в Києві неподалік метро «Майдан Незалежності» з можливістю гібридного формату роботи в онлайн за домовленістю з керівництвом;
можливість підвищення кваліфікації та отримання нових навичок шляхом участі в освітніх курсах від партнерів;
реалізація проєктів національного та міжнародного масштабу у сфері розвитку підприємництва та експорту;
робота в державній організації, що підпорядковується Секретаріату Кабінету Міністрів України, яка на національному рівні розвиває сервіси та програми підтримки для розвитку малого і середнього підприємництва, а також просування українського експорту за кордон;
наша команда реалізує національний проєкт з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес, який є частиною екосистеми Дія;
команда Установи складається з аналітиків, проєктних менеджерів та консультантів, які відповідають за створення корисних сервісів та послуг для підприємців.
Опис посади:
Головними завданнями консультанта є організація та проведення освітніх заходів, зокрема комунікація з партнерами та донорами, розробка програм заходів, підготовка інформаційних матеріалів та взаємодія з учасниками тощо.
Вимоги:
повна вища освіта (міжнародні відносини, економіка, менеджмент, або релевантний напрямок);
досвід роботи в організаціях з пожвавлення торгівлі, організацій з розвитку знань та бізнес-навичок, або програмах міжнародної технічної допомоги, що стосуються бізнес-освіти та розвитку людського капіталу від 1 року;
знання місцевого бізнес-середовища та ринку бізнес-освіти;
досвід в координації освітніх;
розуміння принципів роботи з міжнародними донорськими організаціями іншими організаціями з підтримки малого та середнього підприємництва;
досвід роботи з органами влади на національному і регіональному рівнях;
відмінне володіння українською, англійською (рівень Upper-Intermediate), мовами.
Обов’язки:
організація та проведення заходів (ведення комунікації з партнерами, донорами, розробка програм заходів, комунікація зі спікерами, підготовка комунікаційних матеріалів, робота з учасниками заходів, проведення заходу у ролі модератора (за необхідності) тощо);
розробка освітніх програм та планів;
координація освітніх проєктів, програм та заходів;
моніторинг тенденцій в освітніх програмах у сфері розвитку МСП, зовнішньоекономічної діяльності, в тому числі — експортної діяльності, аналіз потреб ринку;
здійснення пошуку місцевих і міжнародних експертів та тренерів;
участь у розробці звітів щодо роботи відділу.
Умови роботи:
ринкова та конкурентна заробітна плата зі своєчасною виплатою;
робота в офісі в Києві неподалік метро «Майдан Незалежності» з можливістю гібридного формату роботи в онлайн за домовленістю з керівництвом;
можливість підвищення кваліфікації та отримання нових навичок шляхом участі в освітніх курсах від партнерів;
реалізація проєктів національного та міжнародного масштабу у сфері розвитку підприємництва та експорту;
робота в державній організації, що підпорядковується Секретаріату Кабінету Міністрів України, яка на національному рівні розвиває сервіси та програми підтримки для розвитку малого і середнього підприємництва, а також просування українського експорту за кордон;
наша команда реалізує національний проєкт з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес, який є частиною екосистеми Дія;
команда Установи складається з аналітиків, проєктних менеджерів та консультантів, які відповідають за створення корисних сервісів та послуг для підприємців.
Зацікавила вакансія?
Надсилайте резюме та мотиваційний лист українською мовою на адресу hr@epo.org.ua
Якщо ваш досвід буде релевантним для обраної позиції, ми зв'яжемося з вами упродовж кількох днів.