Перегляньте актуальні вакансії ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»
Опис посади:
Проєктний менеджер відповідає за комплексну реалізацію освітніх програм, курсів та подій, спрямованих на розвиток підприємництва та професійних компетенцій. Основні обов’язки включають: планування та управління проєктами, комунікація з партнерами та донорами, робота з учасниками, організація подій, інформаційний супровід.
Посада вимагає стратегічного мислення, високого рівня організаційних навичок та вміння працювати з різними стейкхолдерами, щоб забезпечити успішну реалізацію програм і максимальну користь для учасників.
Вимоги:
Повна вища освіта (міжнародні відносини, економіка, менеджмент, або релевантний напрямок)
Досвід роботи в організаціях з пожвавлення торгівлі, організацій з розвитку знань та бізнес-навичок, або програмах міжнародної технічної допомоги, що стосуються бізнес-освіти та розвитку людського капіталу від 1 року
Знання місцевого бізнес-середовища та ринку бізнес-освіти
Досвід в координації освітніх проєктів та програм
Розуміння принципів роботи з міжнародними донорськими організаціями іншими організаціями з підтримки малого та середнього підприємництва
Досвід роботи з органами влади на національному і регіональному рівнях
Відмінне володіння українською, англійською (рівень Upper-Intermediate), мовами
Обов’язки:
Організація та проведення заходів (ведення комунікації з партнерами, донорами, розробка програм заходів, комунікація зі спікерами, підготовка комунікаційних матеріалів, робота з учасниками заходів, проведення заходу у ролі модератора (за необхідності) тощо)
Розробка освітніх програм та планів
Координація освітніх проєктів, програм та заходів
Моніторинг тенденцій в освітніх програмах у сфері розвитку МСП, зовнішньоекономічної діяльності, в тому числі — експортної діяльності, аналіз потреб ринку
Здійснення пошуку місцевих і міжнародних експертів та тренерів
Участь у розробці звітів щодо роботи відділу
Умови роботи:
можливість підвищення кваліфікації та отримання нових навичок шляхом участі в освітніх курсах від партнерів;
реалізація проєктів національного та міжнародного масштабу у сфері розвитку підприємництва та експорту;
робота в державній організації, що підпорядковується Секретаріату Кабінету Міністрів України, яка на національному рівні розвиває сервіси та програми підтримки для розвитку малого і середнього підприємництва, а також просування українського експорту за кордон;
наша команда реалізує національний проєкт з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес, який є частиною екосистеми Дія;
команда Установи складається з аналітиків, проєктних менеджерів та консультантів, які відповідають за створення корисних сервісів та послуг для підприємців.
Опис посади
Головними завданнями є здійснення збору та аналізу інформації про зовнішні ринки для допомоги українським експортерам у виході на нові ринки. Сфера роботи Аналітика зосереджена на підготовці аналітичних досліджень та різного роду матеріалів для ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», а також підтримці розвитку аналітичного відділу Установи.
Вимоги:
Обов’язки:
Умови роботи:
Опис посади
Офіс з розвитку підприємництва та експорту — державна установа, яка допомагає українському бізнесу розвиватися, зростати та виходити на зовнішні ринки. Спільно з Міністерством цифрової трансформації ми реалізовуємо національний проєкт Дія.Бізнес, який об'єднує сервіси, знання, підтримку та можливості для підприємців.
Наша команда щодня працює з підприємцями по всій Україні: запускаємо освітні програми, аналітичні продукти, міжнародні ініціативи та будуємо інфраструктуру підтримки бізнесу. Шукаємо молодого та амбітного Молодшого аналітика, який готовий долучитися до відділу Аналітики та стратегії Офісу.
Головними завданнями Відділу є здійснення збору та аналізу інформації про зовнішні ринки для допомоги українським експортерам у виході на нові ринки. Сфера роботи молодшого аналітика зосереджена на підготовці аналітичних досліджень та різного роду матеріалів для Офісу з розвитку підприємництва та експорту та бізнесу, а також підтримці розвитку аналітичного відділу Офісу.
Вимоги:
Розуміння статистики та методів аналізу міжнародної торгівлі
Технічна експертиза щодо моделей даних та досвід використання статистичних пакетів для аналізу даних (Excel, SPSS тощо)
Відмінні аналітичні здібності зі здатністю визначати тенденції, інтерпретувати складні дані в конкретні рекомендації
Відмінні письмові навички зі вмінням представляти короткі та структуровані звіти на основі широкого кола джерел;
Знання української та англійської мов (B1)
Аналітичне мислення, вміння працювати в режимі багатозадачності та вміння працювати в команді
Ступінь магістра економіки, економічної кібернетики, міжнародної економіки тощо
Обов'язки:
Підготовка оглядів зовнішніх ринків та потенціалу української продукції на зовнішніх ринках
Участь в проведенні аналізу із визначення пріоритетних ринків для експорту української продукції чи послуг
Презентації досліджень для індивідуальних компаній
Дослідження міжнародного досвіду щодо реалізації програм підтримки бізнесу та просування експорту
Підготовка інформаційних матеріалів щодо умов виходу на зовнішні ринки
Оновлення аналітичних матеріалів порталу Дія.Бізнес
Підготовка інших аналітичних матеріалів
Умови роботи:
Можливість дистанційної форми праці в межах України
Працевлаштування на умовах повної зайнятості
Конкурентна заробітна плата.
Робота в дружній команді, яка працює на результат
Зацікавила вакансія?
Надсилайте резюме та мотиваційний лист українською мовою на адресу hr@epo.org.ua
Якщо ваш досвід буде релевантним для обраної позиції, ми зв'яжемося з вами упродовж кількох днів.