Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Вакансії Офісу

Дата оновлення інформації : 30.07.2025, 09:32

Перегляньте актуальні вакансії ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»

Консультант відділу освіти та підтримки малого та середнього підприємництва

 

Опис посади:

Головними завданнями консультанта є організація та проведення освітніх заходів, зокрема комунікація з партнерами та донорами, розробка програм заходів, підготовка інформаційних матеріалів та взаємодія з учасниками тощо.

 

Вимоги:

  • Повна вища освіта (міжнародні відносини, економіка, менеджмент, або релевантний напрямок)

  • Досвід роботи в організаціях з пожвавлення торгівлі, організацій з розвитку знань та бізнес-навичок, або програмах міжнародної технічної допомоги, що стосуються бізнес-освіти та розвитку людського капіталу від 1 року

  • Знання місцевого бізнес-середовища та ринку бізнес-освіти

  • Досвід в координації освітніх проєктів та програм

  • Розуміння принципів роботи з міжнародними донорськими організаціями іншими організаціями з підтримки малого та середнього підприємництва

  • Досвід роботи з органами влади на національному і регіональному рівнях

  • Відмінне володіння українською, англійською (рівень Upper-Intermediate), мовами

 

Обов’язки:

  • Організація та проведення заходів (ведення комунікації з партнерами, донорами, розробка програм заходів, комунікація зі спікерами, підготовка комунікаційних матеріалів, робота з учасниками заходів, проведення заходу у ролі модератора (за необхідності) тощо) 

  • Розробка освітніх програм та планів

  • Координація освітніх проєктів, програм та заходів

  • Моніторинг тенденцій в освітніх програмах у сфері розвитку МСП, зовнішньоекономічної діяльності, в тому числі — експортної діяльності, аналіз потреб ринку

  • Здійснення пошуку місцевих і міжнародних експертів та тренерів

  • Участь у розробці звітів щодо роботи відділу

 

Умови роботи:

  • Конкурентна заробітна плата
  • Гібридний формат (онлайн за домовленістю з керівництвом та офлайн)  
  • Робота у молодій, дружній команді, яка працює на результат
  • Зручне розташування офісу біля Майдану Незалежності (провулок Музейний 12, м. Київ)
  • можливість підвищення кваліфікації та отримання нових навичок шляхом участі в освітніх курсах від партнерів;

  • реалізація проєктів національного та міжнародного масштабу у сфері розвитку підприємництва та експорту;

  • робота в державній організації, що підпорядковується Секретаріату Кабінету Міністрів України, яка на національному рівні розвиває сервіси та програми підтримки для розвитку малого і середнього підприємництва, а також просування українського експорту за кордон;

  • наша команда реалізує національний проєкт з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес, який є частиною екосистеми Дія;

  • команда Установи складається з аналітиків, проєктних менеджерів та консультантів, які відповідають за створення корисних сервісів та послуг для підприємців.

Дизайнер

Офіс з розвитку підприємництва та експорту — державна установа, яка допомагає українському бізнесу розвиватися, зростати та виходити на зовнішні ринки. Спільно з Міністерством цифрової трансформації ми реалізовуємо національний проєкт Дія.Бізнес, який об'єднує сервіси, знання, підтримку та можливості для підприємців.

Ми — команда, яка щодня працює з підприємцями по всій країні. Запускаємо освітні програми, аналітичні продукти, міжнародні ініціативи, будуємо інфраструктуру підтримки бізнесу. І скрізь — потрібен якісний, сучасний і живий візуал, який бачать тисячі підприємців по всій країні щодня. 

 

Обов’язки:

  • Розробляти креативні візуальні концепції для анонсів, заходів, інформаційних матеріалів та комунікаційних кампаній

  • Створювати віжуали для соціальних мереж Офісу з розвитку підприємництва та експорту, національного проєкту Дія.Бізнес, порталу 

  • Розробляти презентації в корпоративній стилістиці

  • Працювати з наявними шаблонами та створювати нові

  • Відповідати за візуальну складову бренду та забезпечувати консистентність у всіх матеріалах

  • Розробляти дизайн виставкових стендів 

  • Створювати айдентику для освітніх програм

  • Створювати айдентику для заходів

  • Бути в курсі актуальних трендів та впроваджувати свіжі ідеї в роботу

  • Готувати поліграфічні матеріали: стікери, банери, мерчі та іншу продукцію

 

Вимоги: 

  • Обовʼязкова повна вища освіта (бакалавр, магістр) 

  • Досвід роботи з реальними проєктами — від 3 років

  • Наявність портфоліо з найкращими роботами

  • Впевнені навички роботи з Figma, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator

  • Досвід роботи з АI інструменти 

  • Використання конструкторів презентацій Keynote та Power Point

  • Розуміння принципів композиції, типографіки, кольору

  • Здатність оперативно знаходити нові дизайн-рішення, виконувати декілька завдань одночасно

  • Грамотне письмове та усне володіння українською мовою

  • Навички тайм-менеджменту, ініціативність та вміння працювати в команді 

  • Відповідальність та уважність до деталей

  • Вміння визначати пріоритети

 

Буде перевагою: 

  • Досвід роботи у громадському чи державному секторах

  • Використання відеоредакторів Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects та базові навички моушн дизайну

  • Навички малювання й ілюстрації 

  • Знання принципів візуальної комунікації у громадському секторі — як через дизайн передати сенс, цінності та

  • мотивувати до участі чи підтримки

 

Ми пропонуємо:

  • Можливість працювати із національним проєктом Дія.Бізнес, дбати про візуальні комунікації, які знатиме Україна та світ

  • Реалізація проєктів національного та міжнародного масштабу у сфері розвитку підприємництва та експорт

  • Конкурентна заробітна плата

  • Гібридний формат (онлайн та офлайн)  

  • Робота у молодій, дружній команді, яка працює на результат

  • Зручне розташування офісу біля Майдану Незалежності (провулок Музейний 12, м. Київ)

Інженер з охорони праці

Обов'язки:  

  • Організація та координація роботи з охорони праці
  • Здійснення контролю за дотриманням працівниками законодавства, правил, стандартів, норм, положень, інструкцій з охорони праці, виробничої санітарії, протипожежного захисту
  • Проведення профільних інструктажів (первинних (вступних)  повторних, позапланових чи цільових та інших інструктажів (навчань))  з питань охорони праці
  • Розробка планів заходів з попередження травматизму, здійснення розслідувань в разі нещасних випадків та підготовка звітності
  • Розробка інструкцій з охорони праці та пожежної безпеки, програм навчання працівників, організація навчання працівників щодо безпечних методів роботи, санітарії, протипожежного захисту і охорони навколишнього середовища
  • Участь у вирішенні питань виробничого травмування та набутті професійних захворювань
  • Складання звітності з охорони праці за встановленими формами й у визначені терміни

 

Вимоги: 

  • Вища освіта
  • Наявність посвідчення про навчання з питань охорони праці
  • Досвід роботи за фахом
  • Знання законодавства з питань охорони праці
  • Досвід у розробці інструкцій, положень, програм, порядків та інших документів з охорони праці, їх впровадження та контролі
  • Володіння ПК: MS Office
  • Досконале володіння українською мовою (усне та письмове)
  • Активність та організованість

 

Умови роботи: 

  • Можливість дистанційної форми праці в межах України
  • Конкурентна заробітна плата
  • Гібридний формат (онлайн та офлайн)  
  • Робота у молодій, дружній команді, яка працює на результат
  • Зручне розташування офісу біля Майдану Незалежності (провулок Музейний 12, м. Київ)
Провідний аналітик відділу аналітики та стратегії   

 

Опис посади

Головними завданнями є здійснення збору та аналізу інформації про зовнішні ринки для допомоги українським експортерам у виході на нові ринки. Сфера роботи Аналітика зосереджена на підготовці аналітичних досліджень та різного роду матеріалів для ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», а також підтримці розвитку аналітичного відділу Установи.

Вимоги:

  • Ступінь магістра економіки, економічної кібернетики, міжнародної економіки тощо
  • Досвід роботи аналітиком у сфері зовнішньої торгівлі від 3х років
  • Досвід роботи проєктним менеджером буде перевагою
  • Розуміння статистики та методів аналізу міжнародної торгівлі
  • Технічна експертиза щодо моделей даних та досвід використання статистичних пакетів для аналізу даних (Excel, SPSS тощо)
  • Відмінні аналітичні здібності зі здатністю визначати тенденції, інтерпретувати складні дані в конкретні рекомендації
  • Відмінні письмові навички зі вмінням представляти короткі та структуровані звіти на основі широкого кола джерел
  • Знання української та англійської мов (не нижче В1)
  • Аналітичне мислення, вміння працювати в режимі багатозадачності та вміння працювати в команді
     

Обов’язки:

  • Підготовка оглядів зовнішніх ринків та потенціалу української продукції на зовнішніх ринках
  • Участь в проведенні аналізу із визначення пріоритетних ринків для експорту української продукції чи послуг
  • Презентації досліджень для індивідуальних компаній та під час вебінар та тренінгів для широкої аудиторії
  • Спілкування з партнерами Установи та залученість в організацію роботи партнерських проєктів
  • Дослідження міжнародного досвіду щодо реалізації програм підтримки бізнесу та просування експорту
  • Підготовка інформаційних матеріалів щодо умов виходу на зовнішні ринки
  • Оновлення аналітичних матеріалів порталу Дія.Бізнес
  • Підготовка інших аналітичних матеріалів

 

Умови роботи: 

  • Можливість дистанційної форми праці в межах України
  • Конкурентна заробітна плата
  • Гібридний формат (онлайн та офлайн)  
  • Робота у молодій, дружній команді, яка працює на результат
  • Зручне розташування офісу біля Майдану Незалежності (провулок Музейний 12, м. Київ)
 

Зацікавила вакансія?
Надсилайте резюме та мотиваційний лист українською мовою на адресу hr@epo.org.ua
Якщо ваш досвід буде релевантним для обраної позиції, ми зв'яжемося з вами упродовж кількох днів.