Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Вакансії Офісу

Дата оновлення інформації : 12.02.2025, 10:20

Перегляньте актуальні вакансії ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»

Провідний експерт зовнішньоекономічної діяльності відділу міжнародної співпраці

 

Опис посади:

Головним завданням Провідного експерта з зовнішньоекономічної діяльності відділу міжнародної співпраці є організація та координація торговельних місій та міжнародних виставок, а також пошук і взаємодія з потенційними партнерами для розвитку міжнародної співпраці.

 

Вимоги:

  • вища освіта (міжнародні відносини, економіка, бізнес та менеджмент або релевантний напрямок);

  • навички проєктного менеджменту, координації та ведення проєктів «під ключ»;

  • досвід роботи в організаціях, що займаються розвитком торгівлі та експорту, або програмах міжнародної допомоги;

  • досвід організації заходів та форумів, виставок, міжнародних заходів;

  • розуміння принципів роботи з міжнародними донорськими організаціями чи агенціями регіонального розвитку, або торгово-промисловими палатами та іншими організаціями з підтримки бізнесу та експортерів;

  • вільне володіння Microsoft Office та Google Docs;

  • вільне володіння англійською (рівень B2), українською мовами;

  • готовність до постійних закордонних відряджень;

 

Буде перевагою:

  • досвід роботи з органами влади на національному і регіональному рівнях;

  • досвід бізнес-комунікації з українськими та міжнародними компаніями.

 

Обов’язки:

  • здійснення пошуку потенційних учасників та партнерів для організації торговельних місій та міжнародних виставок;

  • організація дослідження потреб українських експортерів для визначення переліку потенційних країн для проведення торговельних місій та міжнародних виставок;

  • участь у формуванні кошторису організації торговельних місій та міжнародних виставок;

  • формування програми торговельних місій та міжнародних виставок;

  • здійснення контролю за роботою підрядників в яких, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», було закуплено послуги на організацію та проведення торговельних місій та міжнародних виставок;

  • здійснення поточної комунікацію з учасниками торговельних місій та міжнародних виставок;

  • здійснення супроводу запитів щодо пошуку партнерів за допомогою наявних каналів електронної комерції та інструментів пошуку міжнародних партнерів;

  • підготовка необхідної документації для проведення торговельної місії та міжнародних виставок;

  • участь в підготовці рекламних та інформаційних матеріалів щодо експортного потенціалу України;

  • участь у підготовці необхідних звітних матеріалів;

  • участь у підготовці необхідної документації для проведення торговельної місії та міжнародних виставок;

  • пошук необхідних даних для організації торговельних місій та міжнародних виставок;

  • оголошення набору учасників до торговельних місій, міжнародних виставок та здійснює їх відбір;

  • комунікація із ключовими міжнародними партнерами (торгово-промисловими палатами, бізнес-асоціаціями, кластерами, бізнес-об'єднаннями тощо) у межах підготовки торговельних місій та міжнародних виставок.

 

Умови роботи:

  • ринкова та конкурентна заробітна плата зі своєчасною виплатою;

  • робота в офісі в Києві неподалік метро «Майдан Незалежності» з можливістю гібридного формату роботи в онлайн за домовленістю з керівництвом;

  • можливість підвищення кваліфікації та отримання нових навичок шляхом участі в освітніх курсах від партнерів;
    реалізація проєктів національного та міжнародного масштабу у сфері розвитку підприємництва та експорту;
    робота в державній організації, що підпорядковується Секретаріату Кабінету Міністрів України, яка на національному рівні розвиває сервіси та програми підтримки для розвитку малого і середнього підприємництва, а також просування українського експорту за кордон;

  • наша команда реалізує національний проєкт з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес, який є частиною екосистеми Дія;

  • команда Установи складається з аналітиків, проєктних менеджерів та консультантів, які відповідають за створення корисних сервісів та послуг для підприємців.

Консультант відділу освіти та підтримки малого та середнього підприємництва

 

Опис посади:
Головними завданнями консультанта є організація та проведення освітніх заходів, зокрема комунікація з партнерами та донорами, розробка програм заходів, підготовка інформаційних матеріалів та взаємодія з учасниками тощо.

 

Вимоги:

  • повна вища освіта (міжнародні відносини, економіка, менеджмент, або релевантний напрямок);

  • досвід роботи в організаціях з пожвавлення торгівлі, організацій з розвитку знань та бізнес-навичок, або програмах міжнародної технічної допомоги, що стосуються бізнес-освіти та розвитку людського капіталу від 1 року;

  • знання місцевого бізнес-середовища та ринку бізнес-освіти;

  • досвід в координації освітніх;

  • розуміння принципів роботи з міжнародними донорськими організаціями іншими організаціями з підтримки малого та середнього підприємництва;

  • досвід роботи з органами влади на національному і регіональному рівнях;

  • відмінне володіння українською, англійською (рівень Upper-Intermediate), мовами.

 

Обов’язки:

  • організація та проведення заходів (ведення комунікації з партнерами, донорами, розробка програм заходів, комунікація зі спікерами, підготовка комунікаційних матеріалів, робота з учасниками заходів, проведення заходу у ролі модератора (за необхідності) тощо);

  • розробка освітніх програм та планів;

  • координація освітніх проєктів, програм та заходів;

  • моніторинг тенденцій в освітніх програмах у сфері розвитку МСП, зовнішньоекономічної діяльності, в тому числі — експортної діяльності, аналіз потреб ринку;

  • здійснення пошуку місцевих і міжнародних експертів та тренерів;

  • участь у розробці звітів щодо роботи відділу.

 

Умови роботи:

  • ринкова та конкурентна заробітна плата зі своєчасною виплатою;

  • робота в офісі в Києві неподалік метро «Майдан Незалежності» з можливістю гібридного формату роботи в онлайн за домовленістю з керівництвом;

  • можливість підвищення кваліфікації та отримання нових навичок шляхом участі в освітніх курсах від партнерів;

  • реалізація проєктів національного та міжнародного масштабу у сфері розвитку підприємництва та експорту;

  • робота в державній організації, що підпорядковується Секретаріату Кабінету Міністрів України, яка на національному рівні розвиває сервіси та програми підтримки для розвитку малого і середнього підприємництва, а також просування українського експорту за кордон;

  • наша команда реалізує національний проєкт з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес, який є частиною екосистеми Дія;

  • команда Установи складається з аналітиків, проєктних менеджерів та консультантів, які відповідають за створення корисних сервісів та послуг для підприємців.

 

Зацікавила вакансія?
Надсилайте резюме та мотиваційний лист українською мовою на адресу hr@epo.org.ua
Якщо ваш досвід буде релевантним для обраної позиції, ми зв'яжемося з вами упродовж кількох днів.