Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Говорить бізнес. Де і як комунікувати під час війни

Умови ведення бізнесу під час війни кардинально змінилися. Завдяки ініціативі підприємці, комунікаційники та піарники зможуть краще адаптуватися до нових реалій, розібратися в основах брендингу, зрозуміти свою цільову аудиторію та як диференціюватися на ринку.

Кому буде актуальна програма?

  • Власникам бізнесу

  • Менеджерам, що займаються просуванням та комунікацією українських брендів

 

Чим допоможе програма?
Навчальна програма допоможе розібратись у каналах комунікацій та інструментах для просування бізнесів в Україні:

  • Які інструменти використовувати в просуванні: таргетинг у соціальних мережах, SEO-оптимізація у Google-пошуку, Google Analytics для розуміння вашої аудиторії, email-маркетинг для комунікації з постійними клієнтами. 

  • Які канали комунікацій для цього використати: Instagram, YouTube, месенджери та чат-боти, комунікація зі ЗМІ.

  • Як підібрати платформу для створення сайту

  • Як зробити свій бізнес соціально відповідальним під час війни та після перемоги

  • Тривалість: 15 уроків
  • Тривалість уроків: до 90 хвилин
  • Категорія: Освітні програми
Програма

Спікер: Марина Соловйова

  • Експертка зі сталих комунікацій

 

Конспекти з онлайн-лекцій від експертів доступні за посиланням.
 
Відгуки 0
Вам також можуть сподобатися