Онлайн-курс покликаний стати путівником для компаній в екосистемі забезпечення ЗСУ й містить всі необхідні інструкції та рекомендації.
Детальніше про курс
Хочете постачати свою продукцію Збройним силам України, але не знаєте, як це зробити? Запрошуємо на онлайн-курс, де ви дізнаєтеся:
як відбуваються оборонні закупівлі
хто та як вирішує, що й коли закуповувати для ЗСУ
куди звернутися, щоб стати постачальником для військових
як підготуватися до закупівлі та взяти участь у ній на Prozorro.
Про всі етапи закупівель — у серіях від експертів Державного оператора тилу, Міністерства оборони України, Міністерства економіки України та Prozorro.
Для чого це вам?
Стати постачальником для ЗСУ
Контроль якості товарів
Покрокове подання на тендер
Укладання договорів
Робота з Prozorro
Робота з ЕДО та електронним підписом
Репутаційні переваги
Антикорупційні практики
Принципи доброчесності
Прозорість ведення бізнесу
Ефективна комунікація
Розрахувати фінансові показники
Просувати бренд
Знайти джерела фінансування
Побудувати систему звітності
Налагодити управління фінансами
Розробити стратегію підприємства
Налагодити бізнес-процеси
Протестувати бізнес-ідею
Довідково:
Освітній серіал створений Державним оператором тилу у співпраці з Міністерством оборони, Міністерством цифрової трансформації, Офісом з розвитку підприємництва та експорту, Всеукраїнською економічною платформою «Зроблено в Україні», Електронною системою публічних закупівель Prozorro за підтримки проєкту Спеціального радника з питань оборони Великої Британії для платформи Дія.Освіта та порталу Дія.Бізнес.
Про що цей урок
Розпочинаємо серіал із відповіді на запитання про те, чому для українських компаній можливість стати постачальником Збройних сил України є перспективною та цікавою. У серії Дмитро Кліменков, заступник Міністра оборони, розповість, як DОТ залучає вітчизняних виробників до закупівель. А як участь бізнесів в оборонних закупівлях сприяє розвитку економіки та збереженню робочих місць в Україні пояснить Надія Бігун, заступниця Міністра економіки.
Освітній серіал на практичних прикладах та кейсах пояснює, чому і як потрібно створювати інклюзивне середовище в компанії, які є стереотипи, міфи, упередження та застарілі уявлення про інвалідність і чому слід позбавлятися їх у своєму світогляді та роботі.
Для кого : для підприємців
Видання містить поради щодо того, як орієнтуватися на кожному етапі шляху під час підготовки до виставки.
Дізнайтеся про ключові споживчі тенденції 2023 року, тренди ритейлу та пакування, а також зміни у споживанні харчової продукції на ринках ЄС та інших секторах.
Для кого : представників компаній харчового сектору, що реалізують свою продукцію на міжнародних ринках за допомогою ритейлу
<p style="text-align:justify;">Це інтенсивна довгострокова навчальна програма для експортних консультантів, що допоможе розвинути та покращити компетенції індивідуальної консалтингової діяльності, а також створити власну компанію. Професійність тренерів, інтенсивність навчання, кількість виконаних практичних завдань на основі реальних компаній дають змогу прирівнювати програму до ступеня Masters degree в найкращих європейських університетах.</p>
Для кого : Програма розрахована на осіб, зацікавлених розпочати або розвинути власну професійну консультаційну діяльність у сфері експорту: менеджерів та директорів з експорту, які готові розпочати власну консультаційну діяльність; поточних консультантів з експорту та міжнародної торгівлі або суміжних сфер (бізнес, маркетинг тощо); представників державних установ, регіональних адміністрацій, міських рад, що відповідають за розвиток бізнесу та міжнародної торгівлі; представників центрів підтримки МСБ, торгово-промислових палат, агенцій з розвитку, громадських організацій, у зону відповідальності яких входить підтримка бізнесу та розвиток експортної діяльності.
Освітня програма «Global E-commerce Access» ініційована мережею центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та Офісу з розвитку підприємництва та експорту, в рамках проєкту International Trade Centre «Підвищення економічної стійкості громад, що постраждали від переміщення», який фінансується урядом Японії.
Для кого : Для участі у програмі буде відібрано 200 учасників, які планують розвивати міжнародні продажі за допомогою e-commerce або вже почали це робити та потребують додаткових знань.