Серія вебінарів, створена для малого та середнього бізнесу, підприємців та експортерів, які прагнуть вийти на нові ринки або розширити свою присутність за кордоном.
Детальніше про проєкт
У сучасному світі, коли глобальні ринки відкривають безпрецедентні можливості, український бізнес стоїть перед викликом – не тільки відновитись, а й масштабуватись, використовуючи міжнародні точки зростання. Особливо перспективними є Японія та країни АСЕАН: це ринки з високою купівельною спроможністю, стабільним попитом на натуральні й органічні товари, а також відкритістю до інновацій та ІТ-рішень.
Під час вебінарів ви дізнаєтесь про:
ключові характеристики японського та ринків АСЕАН
майбутні тенденції та можливості для продукції з України
бар’єри входу та шляхи їх подолання
стратегії позиціонування, канали збуту та маркетингові моделі
успішні бізнес-моделі та досвід компаній, які вже працюють на цих ринках
Для кого:
керівників і менеджерів МСБ, які розглядають експорт як шлях розвитку
підприємців, які вже експортують, але хочуть масштабування
виробників натуральних, органічних продуктів, ІТ‑компаній, стартапів та тих, хто прагне налагодити міжнародні партнерства
Довідково:
Вебінари організовані Японським агентством міжнародного співробітництва (JICA) спільно з Міністерством економіки, довкілля та сільського господарства України, Офісом з розвитку підприємництва та експорту й національним проєктом Дія.Бізнес.
Тривалість: 7 онлайн-заходів
Тривалість уроків: до 170 хвилин
Категорія: Вебінари
Програма
актуальні ринкові тенденції у fashion-сегменті Японії
канали дистрибуції: як і через кого продавати
конкуренти та позиціонування бренду
регуляторні вимоги та бар’єри входу
надихаючі приклади успішних моделей виходу на ринок
Спікери:
український fashion-дизайнер у Японії та Japanese Association in Fashion (TBA)
Вебінар відбудеться 11 грудня 2025 року. Реєстраціяза посиланням.
Відгуки 0
Вам також можуть сподобатися
Інклюзія і доброчесність
Розвиток
Як бізнесу бути інклюзивним
Освітній серіал на практичних прикладах та кейсах пояснює, чому і як потрібно створювати інклюзивне середовище в компанії, які є стереотипи, міфи, упередження та застарілі уявлення про інвалідність і чому слід позбавлятися їх у своєму світогляді та роботі.
Для кого : для підприємців
2183
Сталий розвиток
Розвиток
Бізнес: сталий розвиток
Освітній курс «Бізнес: сталий розвиток» має на меті допомогти підприємцям зрозуміти принципи та переваги сталого підходу у веденні бізнесу.
Для кого : для підприємців
7217
Маркетинг і комунікації
Digital
Секрети розвитку digital community
Безоплатний вебінарний проєкт «Секрети розвитку digital community» допоможе підприємцям навчитися привертати увагу до свого бренду, збільшувати продажі за допомогою Telegram та медійної реклами, а також налаштовувати ефективну роботу з інфлюенсерами.
Розробник курсу : Міністерство цифрової трансформації, Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес та ком’юніті-агенція OMG Agency.
Для кого : власників бізнесу або тих, хто має стартап
1453
Налагодити бізнес-процеси
Експорт
Export Academy 2022
Освітня програма для українських МСП, які тільки починають експортну діяльність або вже є діючими експортерами та планують виходити на нові ринки. За результатами навчання за Програмою учасники створять для своєї компанії детальний план з виходу на міжнародні ринки.
Для кого : менеджерів ЗЕД і керівників МСБ, які планують експорт або вже експортують, незалежно від галузі виробництва
225
Налагодити бізнес-процеси
Старт
Почати бізнес. Виробництво текстилю
Освітній серіал «Почати бізнес. Виробництво текстилю» має на меті допомогти потенційним підприємцям заснувати власну справу у сфері виробництва текстилю.