Зміцнюючи доброчесність: мінімізація ризиків та розбудова комплаєнсу бізнесом під час відбудови
Для чого це вам?
Програма курсу
Серія 0 – Знайомство
Дивитися українською
Серія 1 – Що таке доброчесність та репутація бізнесу, чому вони важливі сьогодні
Серія 2 – Що таке комплаєнс-система, які ризики мінімізує її впровадження
Серія 3 – З чого складається комплаєнс-система
Серія 4 – Визначення відповідальних осіб за виконання та контроль комплаєнс-програми
Серія 5 – Співвідношення комплаєнс та суміжних функцій
Серія 6 – Комунікація як основа просування комплаєнс-культури
Серія 7 – Робота з персоналом
Серія 8 – Побудова послідовних, прозорих бізнес-процесів всередині компанії з визначенням зон відповідальності співробітників
Серія 9 – Типові зони комплаєнс-ризику у внутрішніх процесах компанії. Особливі ризики під час відбудови країни
Серія 10 – Робота з комерційними контрагентами, врахування санкційних режимів
Серія 11 – Робота з органами влади, контрагентами з державного сектора економіки та іншими ризиковими категоріями контрагентів
Серія 12 – Благодійна та гуманітарна допомога, прояви гостинності
До фінального тесту
Відгуки про курс
Іван Голуб
Дуже гарний курс
Oleg Lagodiyenko
Найбільше сподобалась частина з коментарями представників бізнесу
Потрібна допомога?
Виникло питання? Пишіть нам на електронну пошту або в чат підтримки підприємців у Telegram.
У партнерстві з:
Проєкт створено за підтримки: