Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Захист бізнесу від шахрайства: досудове врегулювання спорів

Проконсультуйтесь з експертом щодо того, як убезпечити свій бізнес від шахрайських дій під час надання послуг. Як юридично правильно вибудувати процес досудового врегулювання спорів претензійного характеру — від моменту звернення споживача до реакції з боку надавача послуг.


Під час консультації ви зможете з експертом розглянути свою конкретну ситуацію, отримати покроковий алгоритм вирішення спору та поставити запитання як щодо вже наявного випадку, так і щодо заходів запобігання подібним інцидентам у майбутньому.


Теми на консультації:

 

  • Як захистити бізнес від шахрайських дій з боку контрагентів та бізнес-партнерів.
  • Як розпізнавати та попередити можливі шахрайські схеми у сфері надання послуг або продажу товарів.
  • Як уникнути безпідставного повернення коштів (зокрема у випадках фроду з поверненнями, chargeback тощо). 
  • Як юридично грамотно вибудувати лінію захисту до моменту звернення до суду.
  • Яким має бути план дій у разі необґрунтованих вимог від клієнтів або контрагентів щодо повернення коштів за придбаний якісний товар чи належно надану послугу.
  • Яким має бути план дій у разі необґрунтованих вимог від клієнтів або контрагентів щодо повернення коштів за якісний товар чи належно надану послугу.

Кому буде корисна ця консультація: 

 

  • Підприємцям (ФОП та юридичним особам), які налагоджують співпрацю з новими партнерами або вже мають конфліктні ситуації. 
  • Бізнесам, які зіштовхнулися з фінансовими претензіями, що не мають юридичного підґрунтя.
  • Компаніям, які прагнуть мінімізувати ризики шахрайства та вибудувати ефективну стратегію досудового врегулювання спорів.
Тривалість:
60 хвилин
Вартість:
Безкоштовно
Формати:
  • Онлайн (Viber, Telegram, WhatsApp, Мобільний зв'язок)
Експерти, які надають консультацію
icon
Олена Буханченко
13 відгуків
Відгуки
0
Ще немає відгуків
Потрібна допомога?
Виникло питання? Напишіть нам. Ми звʼяжемося з вами протягом 24 годин