Захист бізнесу від шахрайства: досудове врегулювання спорів
Проконсультуйтесь з експертом щодо того, як убезпечити свій бізнес від шахрайських дій під час надання послуг. Як юридично правильно вибудувати процес досудового врегулювання спорів претензійного характеру — від моменту звернення споживача до реакції з боку надавача послуг.
Під час консультації ви зможете з експертом розглянути свою конкретну ситуацію, отримати покроковий алгоритм вирішення спору та поставити запитання як щодо вже наявного випадку, так і щодо заходів запобігання подібним інцидентам у майбутньому.
Теми на консультації:
- Як захистити бізнес від шахрайських дій з боку контрагентів та бізнес-партнерів.
- Як розпізнавати та попередити можливі шахрайські схеми у сфері надання послуг або продажу товарів.
- Як уникнути безпідставного повернення коштів (зокрема у випадках фроду з поверненнями, chargeback тощо).
- Як юридично грамотно вибудувати лінію захисту до моменту звернення до суду.
- Яким має бути план дій у разі необґрунтованих вимог від клієнтів або контрагентів щодо повернення коштів за придбаний якісний товар чи належно надану послугу.
- Яким має бути план дій у разі необґрунтованих вимог від клієнтів або контрагентів щодо повернення коштів за якісний товар чи належно надану послугу.
Кому буде корисна ця консультація:
- Підприємцям (ФОП та юридичним особам), які налагоджують співпрацю з новими партнерами або вже мають конфліктні ситуації.
- Бізнесам, які зіштовхнулися з фінансовими претензіями, що не мають юридичного підґрунтя.
- Компаніям, які прагнуть мінімізувати ризики шахрайства та вибудувати ефективну стратегію досудового врегулювання спорів.