Як дослідити цільову аудиторію: проведення глибинних та кількісних досліджень для бізнесу
Проконсультуйтесь з експертом щодо того, які види опитувань та досліджень аудиторії підходять вашому бізнесу. Як проводити дослідження. Які регулярні опитування та показники ефективності потрібні кожному бізнесу.
Теми на консультації:
- Які види опитувань існують
- Як обрати дослідження для свого бізнесу
- Як проводити опитування аудиторії
- Які регулярні опитування та показники ефективності потрібні бізнесу
Кому буде корисна ця консультація:
- Малому та середньому бізнесу
- Бізнесам, що просуваються у соціальних мережах, запускають таргетинг та створюють контент
- Бізнесам, чиї продажі стагнують або впали за період воєнного часу
- Бізнесам, що бажають підвищити рівень сервісу та комунікації з клієнтом
Потрібно увійти, щоб записатися на консультацію
Увiйти