Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Як дослідити цільову аудиторію: проведення глибинних та кількісних досліджень для бізнесу

Проконсультуйтесь з експертом щодо того, які види опитувань та досліджень аудиторії підходять вашому бізнесу. Як проводити дослідження. Які регулярні опитування та показники ефективності потрібні кожному бізнесу.


Теми на консультації:
  • Які види опитувань існують
  • Як обрати дослідження для свого бізнесу
  • Як проводити опитування аудиторії
  • Які регулярні опитування та показники ефективності потрібні бізнесу

Кому буде корисна ця консультація: 
  • Малому та середньому бізнесу
  • Бізнесам, що просуваються у соціальних мережах, запускають таргетинг та створюють контент
  • Бізнесам, чиї продажі стагнують або впали за період воєнного часу
  • Бізнесам, що бажають підвищити рівень сервісу та комунікації з клієнтом
     

 

 

Тривалість:
60 хвилин
Вартість:
Безкоштовно (онлайн)
Формати:
  • Онлайн (Viber, Telegram, Мобільний зв'язок )
Експерти, які надають консультацію
Відгуки
0
Ще немає відгуків
Потрібна допомога?
Виникло питання? Напишіть нам. Ми звʼяжемося з вами протягом 24 годин