Маркетинговий план для новачків
Дізнайтесь на консультації, які перші кроки можна зробити з мінімальними капіталовкладеннями, як підготувати ваш продукт чи послугу до виходу на ринок та підібрати найоптимальніші інструменти маркетингу.
Теми на консультації:
Вибір плану дій маркетингового розвитку підприємницької діяльності
Формування кількох основних інструментів маркетингу, які потрібні на вашому етапі розвитку
Обрання каналів комунікації зі споживачем для вашої підприємницької діяльності
Аналітика та короткий розбір вже існуючих інструментів маркетингу
Розгляд стратегії позиціонування товару/продукту
Кому буде корисна ця консультація:
Власники мікро- або малого бізнесу, які планують протестувати нові інструменти маркетингу у своїй ніші
Фізичні особи-підприємці, які мають MVP (мінімально життєздатний продукт чи послугу) і потребують сторонньої оцінки та аналізу
Виробничі компанії, які планують налагодити комунікацію зі споживачем через digital-інструменти маркетингу