Аналіз ринку на маркетплейсах (Amazon, EBay, Etsy)
Про що ця консультація:
- Про те, як правильно провести аналіз ринку та ніші на міжнародній платформі до старту продажів на ній, а також, як адаптувати товари під запити іноземних споживачів.
Теми на консультації:
- Аналіз попиту
- Аналіз конкурентів
- Сезонність та способи просування сезонних товарів
- Прорахунок юніт-економіки та прогнозування
- Адаптація товарів до іноземних ринків
Кому буде корисна ця консультація:
- Виробники та дистриб’ютори товарів
- Менеджери підприємств, що думають про вихід на іноземні майданчики
Експерти, які надають консультацію:
Соломія Павлик
Product Lead у Disqover Agency. Спеціалістка з виведення товарів на глобальні маркетплейси. Допомагає українським брендам та підприємцям обрати та створити товари, що стають бестселером на міжнародних маркетплейсах: Amazon, eBay, Etsy, Walmart. За період роботи в Disqover Agency дослідила більше, ніж 250 товарів у різних нішах — від Dietary supplements до Automotive.
Додаткова інформація:
Під час оформлення консультації рекомендовано зазначити в коментарі для консультанта такі дані:
- назва товару (-ів). Якщо великий асортимент, то можна зазначити декілька для прикладу;
- посилання на товар (за наявності).
Перейти до оформлення консультації
Потрібна допомога?
Виникло питання? Пишіть нам на електронну пошту або в чат підтримки підприємців у Telegram.