She flowers: бізнес про натуральність і красу
03 лютого, 2022
Вікторія Шимко-Астахова
CEO та співзасновниця бренду She flowers, що займається виготовленням та продажем композицій, декору, свічок із сухоцвітами та стабілізованими квітами.
Як з'явилася ідея
Ідея проєкту народилася 3,5 роки тому, коли ми з партнеркою Катериною Овезовою вперше дізналися про те, що у світі існують дуже гарні стабілізовані квіти. Натуральні та екологічні квіти, що зберігають природний ресурс — в Україні на той час ще мало хто знав про альтернативу свіжим імпортованим квітам.
Тож, натхненні ідеями свідомого споживання, ми почали створювати невеликі букети-компліменти, які одразу припали до душі багатьом клієнтам. На той час нам дуже допомогли маркети та фестивалі, на яких ми презентували продукт та швидко отримували зворотній зв'язок.
Відгуки та добрі слова мотивували продовжувати власну справу. А згодом ми відчули, що у нас природньо сформувалася головна місія проєкту — закохати людей у сухоцвіти та стабілізовані квіти. Розуміння, що ми на правильному шляху, дала перемога в грантовій програмі від БФ Caritas. Нашу ідею підтримали, в нас повірили. Згодом, ми відкрили перший в Україні спеціалізований магазин із сухоцвітами у місті Одеса (це сталося у розпал карантину).
Можливість не зупинятись на досягнутому й отримати нові знання для більш ефективного ведення бізнесу мені дає участь у різноманітних тренінгах та бізнес-школах, серед яких Women Biz Days, бізнес-семінари для жінок-підприємиць від Women In та потужне навчання в школі бізнесу Нова Пошта, де наш проєкт зайняв перше місце на захисті бустер-планів.
Наразі лінійка продуктів She flowers розширилася. Ми виробляємо інтер'єрні композиції, весільні букети, декоруємо фасади закладів та готелі, виготовляємо свічки та аромадифузори з квітами. Нас надихає жінка у всіх її проявах. Ми вважаємо, що кожна жінка є квіткою, а наша місія в цьому контексті — допомогти жінкам розкрити свій творчий потенціал. У нас також є креативний простір, який продовжує цінності нашого бренду. У ньому ми ініціюємо квіткову терапію, де кожна учасниця може створити красу власноруч, використовуючи арттерапевтичні елементи.
Продукти She flowers
Рекомендації бізнес-початківцям та підприємцям
Підприємництво — це процес знайомства із самим собою, постійний пошук натхнення та відповідей на запитання, це коли в певний момент починаєш розуміти, що ти хочеш віддати світові. І після цього розуміння тебе вже ніщо не зупинить в починаннях.
Віра у свою ідею та бажання її реалізувати спонукають йти назустріч мрії. Не бійтеся експериментувати.
Для тесту ідеї потрібно зовсім небагато: зробити перші зразки продукту, подивитися на нього та дозволити собі бути не ідеальним.
Зробіть перші фото свого продукту та розкажіть про нього всім своїм друзям та знайомим, особисто та у соціальних мережах.
Це дуже проста порада, але така дієва!
На перших етапах це дає достатню кількість замовлень, щоб отримати перші відгуки та розуміння, як рухатися далі.
Вже після перших відгуків сміливо створюйте сторінку бренду в соціальних мережах та публікуйте фотографії з детальним описом та хайлайтсами.
Розповідайте про бізнес у всіх можливих джерелах. Чати в телеграм, особисті сторінки, івенти, навчання, фестивалі. Нетворкінг дуже сприяє просуванню брендів. Головне — не соромитися заявляти про себе.
Етап масштабування настає з часом, і ви його одразу відчуєте. У цей час важливо прописати детальний бізнес-план. Він допоможе зрозуміти, чого насправді ваша справа потребує для росту та які результати реально можна отримати. Масштабування дуже пов’язане з мисленням.