Портрет українських жінок-підприємиць — опитування бізнесу у фокусі воєнного часу
Внаслідок війни український бізнес зазнав суттєвих втрат: деякі підприємства зупинили свою діяльність, інші потребують фінансових та інформаційних ресурсів для продовження діяльності. Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» проводить опитування для визначення особливостей діяльності жіночого бізнесу в Україні у воєнний період. Дослідження спрямоване на визначення масштабу впливу воєнних дій, а також ідентифікацію актуальних потреб жінок-підприємиць.
Мета опитування
Проєкт має на меті висвітлити основні проблеми підприємництва й спрямувати зусилля держави та донорських організацій на його розвиток у воєнний та повоєнний часи.
Наталія Петрова, Менеджерка програм офісу економічного зростання USAID
Опитування охоплює такі запитання
В рамках опитування пропонується:
- надати свою оцінку українському бізнесу та його перспективам;
- зазначити роль жінки у підприємництві;
- розповісти про складнощі у своїй роботі та шляхи їх подолання.
Дослідження дозволить виявити слабкі місця бізнесу, розробити методи та напрями допомоги та мотивувати бізнес завдяки історіям про стійкість українських підприємиць, не зважаючи на обставини.
Як взяти участь?
Долучитися до опитування можна за посиланням.
Заповнення анкети триватиме близько 30 хвилин. Онлайн-опитування має бути завершене в один етап.
Довідково:
- Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі є незалежною некомерційною організацією, що спеціалізується на питаннях розвитку малого та середнього бізнесу, жіночого підприємництва, підтримки експорту та торгівлі в різних галузях економіки
- Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує стартапи й малі та середні підприємства задля підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатися перевагами міжнародної торгівлі.