Як заробляти на hand made? ONE.Teeth.Two — бізнес на безпечних товарах для немовлят
24 січня, 2022
Оксана Пучкова — СЕО і засновниця бренду ONE.Teeth.Two — безпечних товарів для немовлят.
Більш ніж за 4 роки існування ONE.Teeth.Two поповнився великим асортиментом ергономічних, розвиваючих, гарних, а головне, безпечних товарів для немовлят. Багато селебріті України є клієнтами бренду. Батьки з Європи та США також починають знайомитися з компанією, адже українські бренди високо цінуються у світі за якість та оригінальність.
Головна ціль — довести, що речі для малят, які швидко ростуть і розвиваються, можуть бути корисними довгий час і, найголовніше, екологічними для планети. Тема боротьби з гіперспоживанням та розвиток дитини з пелюшок — це основні напрями бренду.
Безпека малюка починається з безпечного простору
Щойно у сім’ї народжується немовля, батьки, в першу чергу, задумуються про безпечний простір для маляти, забезпечуючи у домі чистоту, комфорт і турботу.
Одну з головних ролей у безпеці відіграють товари та аксесуари щоденного використання для малюків, такі як пустушки, гризунці, ложечки, гребінчики для волосся тощо. Даному питанню батькам варто приділити особливу увагу, оскільки ці товари знаходяться поряд з малюком з першого дня життя.
Про це у свій час задумалися і ми, коли стали батьками, й витратили багато часу і коштів на пошук безпечних та якісних товарів для своєї дитини. Пошук виявився для нас справжнім багаторівневим квестом, який дав поштовх замислитись над тим, щоб робити безпечні та ергономічні товари й аксесуари для малюків самостійно.
Саме так виник бренд дитячих товарів та аксесуарів для немовлят ONE.Teeth.Two.
Тренди світового ринку
Проаналізувавши світові тенденції, можна зробити висновок, що світ все більше віддаляється від mass-market. На зміну великим брендам приходять маленькі крафтові виробники та товари ручної роботи. Такі гіганти як Amazon, Target та інші світові лідери продажів все більше відкривають свої двері виробам hand made. Люди почали цінувати кастомні товари — унікальні, які створені з любов’ю.
В Україні наразі hand made тільки на початку свого розвитку. Мені здається, що ми всі живемо в особливий час, коли людина може обирати чим займатися, шукати улюблену справу і цим заробляти на життя. Є крута можливість для самореалізації та втілення в життя своїх ідей. Для українських виробників відкрито багато кордонів. Держава все більше сприяє виходу на міжнародні ринки.
Ще один світовий тренд — Zero Waste. Екологічні товари, розумне споживання — все це в багатьох країнах є нормою. У нашій країні, на жаль, це досить складна тема, але з кожним роком ситуація покращується. Все більше людей замислюється над переробкою відходів, зменшенням споживання, екологічним відношення до себе, до природи та життя загалом.
Варто відзначити, що наша команда відповідально поставилася не лише до своїх маленьких «клієнтів», а й до самого виробництва — усі продукти виготовляються з екологічних ресурсів, що підтверджено сертифікатами якості. Більше того, наші товари довготривалого використання — чим підтримується світова екологічна тенденція розумного користування — Zero Waste.
Як започаткувати свою справу?
Це дуже часте питання. Однозначно, треба любити те, чим займаєшся. Без внутрішнього налаштування буде дуже складно. Ніщо так не мотивує, не дає сили, як віра у своє діло.
Звичайно, підприємець кожного дня повинен вирішувати нові задачі. Не треба боятися прогоріти, бо це досвід, який в майбутньому допоможе не робити помилок.
Навчання новому і розвиток професійних навичок — це ті кроки, що змінюють і зміцнюють його. Ці можливості варто використовувати, і, наприклад, моє навчання на Women Biz Days від Women In було присвячено саме пошуку нового та перспективам. Дівчата підприємиці, учасники тренінгу — це яскравий приклад того, що бізнес — це про підтримку, подолання страхів та внутрішню енергію для змін.
Зараз дуже цінується креативність. Коли ви щось вигадуєте або започатковуєте, будь-то новий магазин, продукт чи послуга, я б радила провести аналіз конкурентів на внутрішньому і світовому ринках. Взявши за основу найкраще у вашій ніші, додавши креативу, приправивши власними думками, кольорами та мріями — ви однозначно створите крутий продукт. Кожна нова ідея, продукт — це все «перероблена» стара ідея. Завжди можна додати щось своє, показати товари з вашої точки зору. І, звичайно ж, донести до клієнта цінність продукту або послуги. Люди краще купують те, що дійсно містить глибокий зміст.
Ми починали свій бізнес, вклавши 2000 грн, не маючи за плечима ні досвіду ведення соціальних сторінок, ні будь-якого розуміння ринку, не кажучи вже про такі поняття, як маркетинг, реклама, піар, фінанси. Але дуже хотіли та мріяли творити. Наразі 19 тис. підписників в інстаграм та шанувальники нашого бренду по всьому світу не дають зупинятися.