Адаптуйся або зникай: кейс івент-агентства ProMICE
31 травня, 2022
Результати дослідження «Портрет українських жінок-підприємиць» показали, що під час пандемії COVID-19 адаптувались до нових умов близько 23% українських підприємиць, 16% — розширили асортимент товарів і послуг та ще 16% — перейшли в e-commerce й продажі онлайн. Під час війни 40% опитаних жінок у спільноті Women IN продовжують працювати.
Вони поєднують основний напрям підприємницької діяльності із допомогою ЗСУ, волонтерством та гуманітарною підтримкою.
Підприємиця Тетяна Усенко належить до тих українських бізнесвумен, які зуміли швидко адаптуватися до нових умов. Щоб втримати свій бізнес під час жорсткого локдауну, підприємиця запустила новий напрямок в межах власного івент-агентства ProMICE — відкрила компанію Friendly Food з приготування й доставки їжі для приватних заходів та просто на замовлення. Завдяки цьому бізнес пережив найскладніші часи.
Тільки підприємство пристосувалося до нових умов пандемії COVID-19, як Тетяні довелось долати нові наслідки для свого бізнесу від війни з Російською Федерацією. У перші два місяці війни роботи не було взагалі.
Менеджери активно займались волонтерською діяльністю на місцях, хто де був, кухарі готували їжу для ЗСУ, менеджери з продажу плели сітки, збирали, сортували та доставляли гуманітарну допомогу у звільнені території. Компанія ProMICE фінансувала купівлю бронежилетів для потреб військових, надавала транспорт для доставки гуманітарної допомоги.
Проте, аналізуючи ситуацію, що склалася, під іншим кутом, Тетяна зрозуміла наскільки сильно необхідна допомога людям, знання логістики, навички планування та реалізації проєктів. Вона з командою більш масштабно підійшли до питання гуманітарної та продовольчої допомоги людям.
Так виникла ідея нового проєкту. «ПРОСТІР ВІДНОВЛЕННЯ» — це ініціатива, що підтримує найбільш незахищені верстви населення — жінок, дітей, людей похилого віку, які живуть у зруйнованих містах та зазнали великих втрат.
Головна мета ініціативи — забезпечити харчуванням і основними гігієнічними наборами родини, які не мають змоги готувати самостійно і купувати першочергові для життя речі.
У мирні часи команда багато років працювала в регіонах України, які зазнали руйнувань та знаходяться в скрутному становищі. Тому уже сформовано найкращі логістичні маршрути, виявлено перші потреби місцевих мешканців і оперативно організовано доставку необхідних речей. Наразі Тетяна займається пошуком фінансування, бере участь у грантових програмах та тендерах, аби мати ресурс для швидкої допомоги українцям.