Wi-Fi як власне медіа для бізнесу
31 серпня, 2020
Тренд на використання «запароленого» Wi-Fi зникає, точніше, практично зник зі світового ринку. Досить рідко можна зустріти в локаціях, пов’язаних із сучасним бізнесом, необхідність вводити пароль при підключенні до Інтернету. Цей формат дуже незручний як для консультацій співробітників бізнесів, так і для користувачів при підключенні. Надрукований пароль на папірцях або інших формах його донесення також не викликає захвату.
Власне тому світ Wi-Fi в публічних місцях або точках різноманітних бізнесів із можливими відвідувачами переходить у «безпарольний» гостьовий доступ. Розглянемо, що відбувається при відкритті мережі для публічного використання без пароля.
Варто відзначити, що кількість користувачів збільшується. Всі, кому цікаво отримати доступ через Wi-Fi, частіше підключаються саме до таких мереж. Причина — швидший доступ власне до самої Інтернет-мережі. Кількість користувачів збільшується приблизно в 5-7 разів та поступово може продовжити збільшуватися ще в середньому на +20% при позитивному першому User Experience. У свою чергу User Experience залежить безпосередньо від швидкості та самої кількості користувачів у цій мережі. Це говорить про те, що при відкритті доступу «безпарольно» треба намагатись збільшити і саму швидкість Інтернет-каналу.
При збільшенні швидкості та якості каналу, звичайно, ростуть й витрати на надання такої послуги. Тому з цієї причини ми описуємо кейс, який дозволяє зберегти всі необхідні стандарти надання якісної послуги і при цьому мати користь для бізнесу.
Як це відбувається: за допомогою різних ІТ та маркетингових інструментів можливо створити власне медіа в Wi-Fi мережі практично будь-якого бізнесу.
Механіка: у момент підключення користувач мережі Wi-Fi може пройти будь-який зі сценаріїв, налаштованих інструментарієм бізнесу в різному порядку і проміжку часу, наприклад:
- перегляд статичного, динамічного, слайдера, відео-, GIF-, HTML-віджетів;
- додавання переходів за посиланнями;
- брендування інтерфейсу;
- додавання контактних номерів бізнесу;
- електронний зворотний зв’язок;
- локалізація на необхідні мови;
- Facebook-авторизація;
- SMS-авторизація;
- додавання аналітичних модулів;
- таргетована доставка віджетів.
Кейси, які використовують бізнеси в наявних інструментаріях:
- просування внутрішніх акцій;
- просування внутрішніх новинок;
- просування внутрішніх продуктів/пропозицій;
- просування завантаження додатків та програм лояльності;
- просування подій або заходів;
- проведення опитування (поставте оцінку від 1 до 5, напишіть, що сподобалося або не сподобалося);
- переведення в соціальні мережі Instagram, Facebook, YouTube, Telegram-канал, сайт;
- переведення на статті в медіа;
- зазначення міток (UTM, Pixel) для збору аудиторії для ремаркетингу в Google, Instagram, Facebook та ін., як за окремими адресами, так і загалом по мережах;
- збір даних про користувачів;
- запуск колаборації з брендами: знижки на продукцію або надання продукції безкоштовно;
- запуск колаборації з блогерами та отримання зовнішніх інтеграцій безкоштовно;
- запуск колаборації з Інтернет-ресурсами та отримання статей та їх розміщення безкоштовно;
- монетизація при розміщенні сторонніх брендів.