Український AI-стартап ZibraAI випустив перший плагін на базі машинного навчання для симуляції рідини
20 серпня, 2021
Український стартап у сфері штучного інтелекту ZibraAI випустив перший плагін із застосуванням машинного навчання для симуляції рідини. Тепер розробники ігор у всьому світі зможуть створювати всі наявні візуальні ефекти (наприклад, воду) в режимі реального часу.
ZibraAI — стартап у сфері штучного інтелекту (AI), що є частиною технологічної компанії Roosh. Його ціль — вивести 3D-обробку на новий рівень за допомогою AI. Підхід ZibraAI дозволяє оптимізувати ігрову фізику, покращити графіку та генерувати 3D-контент.
Сьогодні стартап оголосив про випуск кросплатформеного плагіну Zibra Liquids. Він дозволяє запустити симуляцію рідини з правильними фізичними параметрами в режимі реального часу.
Розробники можуть створювати абсолютно нові ігрові механіки та геймплей, а також покращувати наявні візуальні ефекти без помітної шкоди для швидкодії.
Особливості Zibra Liquids:
- Простий та інтуїтивно зрозумілий користувацький інтерфейс. Основна увага — на забезпеченні користувачам найбільш плавного переходу до нової технології. Щоб налаштувати рідину та побачити необхідні результати, вистачить всього кількох кліків усередині ігрового движка.
- Моделювання в режимі реального часу. Технологія, яка працює на GPU, дозволяє моделювати кілька мільйонів часток на високопродуктивному обладнанні, сотні тисяч — на ноутбуках і десятки тисяч — на мобільних пристроях. Вона забезпечує фізичну та візуальну якість на CG-рівні в реальному часі та кращу у своєму класі продуктивність гри.
- Візуальні та фізичні передвстановлення. Технологія дозволяє в реальному часі перемикатись між фізичними та візуальними параметрами (жорсткість, гранична сила, непрозорість тощо). Для цього користувачам не доведеться проводити складне налаштування. Рішення доступне просто «з коробки».
- Управління гравітацією. Під контролем користувачів усе, навіть гравітація. Ця функція надає нові ідеї для ігрових механік. Користувачі можуть підійти до розробки ігор із зовсім іншого творчого боку.
- Прискорена AI-взаємодія зі складними об'єктами. Технологія машинного навчання дозволяє створювати нейронне SDF-представлення будь-якої геометрії та використовувати як колайдер для рідин.
- Силова взаємодія (нова ігрова механіка і новий геймплей). Дозволяє використовувати рідини як ігрові елементи. Функція впливає на зовнішній вигляд гри. Також вона необхідна для створення реалістичних симуляцій рідин, які можуть впливати на об'єкти.
Water force interaction. Unity3D realtime simulation
Zibra Liquids — перший із серії плагінів для симуляції речовин у реальному часі та взаємодії з об’єктами складних форм. Спочатку він вийде на маркетплейсах для рушіїв Unity3D та Unreal Engine. Це перший крок у створенні незалежного від платформи рішення для простого інтегрування в будь-який інший ігровий рушій.
Про ZibraAI
Стартап ZibraAI запустили у 2020 році. Він став результатом успішного застосування машинного навчання в 3D-моделюванні. Під час експерименту виникла ідея розробити технологію, що дозволяє створити інструменти, які б спростили процес створення гри.
Мета ZibraAI — перенести опрацювання 3D-даних на новий рівень завдяки штучному інтелекту. Останній покращує фізичну правдоподібність гри, удосконалює графіку й генерує 3D-контент. Завдяки цьому візуальні ефекти стають більш реалістичними, процес розробки пришвидшується та поліпшується. У результаті геймери отримують персоналізований ігровий досвід.
Зареєструватись на перший публічний бета-тест можна за посиланням.