Чому бізнесу потрібна безпечна оплата на сайті?
05 вересня, 2023
Олексій Миропольський, комерційний директор RozetkaPay
Все більше бізнесів усвідомлюють важливість онлайн-оплати та доступності товарів та послуг в сучасному світі.Тим більше, що ринок електронної комерції постійно зростає. За даними Prom.ua, за минулий рік ємність ринку онлайн-рітейлу склала 151 млрд грн, а частка єкому виросла на 2%. Тобто все більше українців купують в Інтернеті і бізнеси мають це враховувати.
Переваги та недоліки онлайн-оплати
Почнемо з того, що оплата в Інтернеті, звісно, має свої плюси та мінуси. Серед останнього — недосконалість закону про реєстратори розрахункових операцій, додаткові витрати на логістику, а також «заморозка» коштів до моменту поки покупець отримає товар.
Однак, онлайн-оплата принесла бізнесам багато переваг. По-перше, завдяки онлайн-оплатам компанії позбавилися необхідності обробляти платежі вручну, витрачаючи на рутинну роботу цінний час своїх співробітників. Адже обробку платежів та все пов’язане з цим бере на себе посередник — маркетплейс, фінансова установа чи банк. Водночас така взаємодія максимально прозора і можна в будь-який момент прослідкувати статус оплат, наприклад, в особистому кабінеті.
Крім того, стало набагато зручніше вести детальний облік платежів та отримувати аналітичні звіти. По-друге, бізнесу тепер легше працювати з клієнтами не тільки з України, але і з інших країн світу. Адже оплатити товар чи послугу онлайн можна в будь-який час з будь-якої точки планети. Таким чином, компанія може збільшити ринок збуту та тим самим обсяг продажів. І, по-третє, онлайн-оплата суттєво знижує ризики пов’язані з шахрайськими діями та незаконними фінансовими операціями. При оплаті, покупця та його платіжні дані перевіряють за допомогою 3D Secure — сучасної технології безпечних розрахунків в Інтернеті. Сам же клієнт відчуває себе більш захищеним, ніж перераховуючи просто гроші на картку і не отримуючи ніяких гарантій.
Тож вибір платіжного рішення (або платіжного партнера) є важливим стратегічним рішенням для власника бізнесу, оскільки від цього залежить зручність для клієнтів, ефективність операцій та репутація компанії.
Як обрати платіжне рішення, щоб воно було зручним та безпечним, як для клієнтів, так і для самих підприємців?
- Виявіть конкретні потреби вашого бізнесу. Які продукти або послуги ви продаєте? Чи потрібні регулярні платежі або підписка? Або вам необхідно зробити QR-код чи електронний рахунок? Всі ці відповіді дадуть змогу чіткіше розуміти. які саме функції повинен мати потрібний вам сервіс. Зокрема, якщо ваш бізнес має глобальні амбіції, переконайтеся, що платіжне рішення підтримує оплату з різних країн та має можливості проведення міжнародних фінансових операцій.
- Порівняйте вартість різних сервісів. Обов’язково звертайте увагу на вартість оплат фінансових операцій, щомісячні платежі, відсотки від продажу тощо. Тобто важливо зрозуміти скільки загалом ви будете платити за використання платіжного рішення. Також не забувайте оцінити додаткові функції, які можуть вам запропонувати: як аналітика, звіти, підписки тощо.
- Дізнайтесь як відбувається інтеграція. Бізнес має працювати безперебійно, тому платіжне рішення не повинно ускладнювати процеси. Ретельно дослідіть, як саме відбувається інтеграція з сервісом, скільки часу займає, які ризики існують. Крім того, варто відразу дізнатися, що робити у разі виникнення технічних негараздів та чи є доступ до якісної клієнтської підтримки.
Компанії сьогодні стикаються зі швидкою та невпинною еволюцією технологій. В епоху цифрової трансформації і в поточних українських реаліях, оплата в інтернеті стала необхідною та неодмінною частиною функціонування бізнесу.
Впровадження платіжного рішення у діяльність бізнесу може не тільки полегшити та прискорити фінансові операції, але і створити зручні та безпечні умови для клієнтів. Тому вибір правильної платіжної стратегії може суттєво вплинути на успіх підприємства та його репутацію.