Запуск нового фуд-продукту за 9 днів — кейс від власників icefood
03 листопада, 2021
Світлана Котенко
Сергій Котенко
Для багатьох європейських країн та США готові заморожені страви — вже давно не новина, але українцям такий формат ще незнайомий, тож підприємці наважилися на сміливий експеримент.
Усього дев’ять днів знадобилося, щоб протестувати ідею на кухні, запустити нові продукти на сайті, повідомити клієнтів, налагодити доставку та отримати перші замовлення!
Запустити новий продукт за 9 днів — це реально?
Ми дійсно впоралися за 9 днів.
Одразу після обговорення ідеї — вирушили на кухню працювати над її втіленням. Тест пройшов легко, адже ми вже мали потужності, рецептуру, технічні карти та професійних кухарів. Залишалося переконатися, що страви збережуть свій смак після розморозки.
Далі був етап оформлення продукту. Наприклад, логотип. Якби не карантин, думаю, «креативили» би дуже довго. Маючи завдання втілити крутий проєкт з мінімальними ресурсами, ми за кілька хвилин намалювали лого на папірці, а вже наступного дня дизайнер прислав нам готовий макет. Візуальне рішення упаковки знайшли за цим же принципом. Ми розуміли, що «дов’язати бантики» зможемо після запуску, бо маємо на виході дійсно унікальний продукт, з яким треба стартувати вже негайно.
Наступний етап — це ціна і розміщення товару на сайті. А далі — маркетинг, той етап, коли потрібно зробити, щоб всі дізналися про твій продукт.
Ready-to-eat — це серія заморожених супів, страв на обід та вечерю, смузі, хелсі боулів та десертів.
Розігріти страви можна за 3-5 хвилин і смакують вони, як домашні. Секрет технології — миттєва шокова заморозка.
Доставку організувати було легко, оскільки ми вже мали досвід і матеріальну базу зі спеціалістами завдяки сервісу доставки здорового харчування. Ми просто взяли працюючу схему і застосували її. А згодом вже замовили нові термосумки та форму для кур’єрів. Надалі плануємо розширювати доставку Україною, виходячи за межі Києва.
За 2021 рік в період з початку травня по кінець жовтня нам вдалося реалізувати 6011 страв та обробити 607 замовлень.
Наразі ми розвиваємо бренд шляхом власних інвестицій з прибутків від сервісу доставки здорового харчування. Основні витрати: холодильне обладнання, лінія розливу супів, фонд оплати праці, а також маркетинг, адже ніхто зараз не шукає «купити заморожений борщ київ». Зараз основний фокус команди зробити так, щоб українці дізналися про бренд, оцінили зручність, економію часу, смак та якість страв і вийти в операційний плюс. По нашому бізнес-плану період повернення інвестицій — 1 рік.
Страви мають термін зберігання 180 днів, тому продажі в інших містах плануємо не по франшизі, а через рітейл.
Заморожені страви від Світлани та Сергія Котенко
Світлана Котенко
Сергій Котенко
Потрібно прийняти той факт, що ваша ідея без реалізації — стане успішним бізнесом того, хто буде не просто мріяти, а буде діяти.
Далі у планах команди урізноманітнити ряд нових страв і смаків. Світлана та Сергій мають надію, що незабаром будуть розповідати про нові успіхи бренду. Та наголошують, що світлі ідеї народжуються у темні часи.