Чому зі мною люди працюють, а з вами – ні
25 лютого, 2020
Коли я отримав своє перше підвищення і почав керувати командою, я припускався багатьох помилок, хоча вважав, що все робив правильно. За останні 3 роки я усвідомив і зрозумів головне: як мотивувати і керувати працівниками, як їх запалювати і мотивувати бути твоїми прихильниками.
4 головні причини:
1) Працівники зі мною зростають!
Багато хто натхненно розповідає, які вклади вони роблять в своїх людей, але це – лише слова! Менеджер 1, прийшов, коли я ще був найманим працівником, і я навчав його продажів з першого дня! Ми дуже багато вчилися. За кілька місяців його зарплата зросла в 5 разів у порівнянні з попередньою роботою. Пізніше я пішов у власний бізнес, і його зробили керівником відділу продажів.
Невдовзі я йому зателефонував і сказав, що започаткував власний бізнес і хочу бачити його у своїй команді, але одразу попередив, що, поки ми розвиваємося, його зарплата буде на 20 000 грн. меншою. Його відповідь пролунала за декілька секунд, і незабаром він узявся до своїх обов’язків. Зараз він заробляє, звісно, більше і придбав собі машину, але головна причина, з якої він пішов за мною – він не мав жодного сумніву, що зі мною він буде далі зростати і розвиватися.
Я навчив його думати не про короткочасну вигоду, а про довготривалу.
2) Я для них не керівник, а лідер!
Багато менеджерів розповідають, як треба продавати, але самі вони цього не робили протягом багатьох років і, власне кажучи, чимало з них ніколи не вміли це робити дуже добре! Коли впродовж місяця ми отримували по 300 заявок на день на наші тренінги, і ми дійсно не встигали їх обробляти, тоді я сів поруч із ними і працював як звичайний менеджер з продажів з 9 до 18. А коли вони ще й бачать результати, тоді для них це стає подвійною мотивацією.
Менеджер 2 перейшов до мене лише через рекомендації і знав, який я продавальник. Він звільнився і йшов невідомо куди, щоби працювати зі справжніми лідерами, а не з тими, хто сидить в окремому кабінеті.
3) Мій відділ продажів – моя родина!
Це не лише гучні слова. Я знаю їхніх дружин, дітей, всі їхні проблеми і хвилювання, що не пов’язані з роботою. І я намагаюся вирішувати ці проблеми, задачі, використовуючи водночас всі свої зв’язки. Я створюю для них всі умови, щоб вони думали тільки про роботу.
Ми працюємо з понеділка по п’ятницю, і коли я пропоную всім разом попрацювати в суботу, то всі вони погоджуються, хоча знають, що це не обов’язково!
4) Найперше, що ви повинні зробити, коли наймаєте людей на роботу – це ознайомити їх з вашою філософією і принципами.
Важливо просто розуміти, що ви – на одній хвилі: завжди думаєте, як вирішити проблему, а не знайти відмовку;
розумієте, що результату необхідно домогтися за будь-яку ціну;
що робити потрібно на 100%, а не на 95% тощо.
Пишаюся кожним у моїй команді!!!