Український бренд екоіграшок відновив роботу під час війни й одразу з новою айдентикою
24 березня, 2022
Український бренд екоіграшок IGROTECO відновив роботу у воєнні часи та вже відправляє замовлення своїм замовникам.
В межах пілотної програми маркетингової підтримки малих та середніх підприємств IGROTECO отримав сильну айдентику, яка допоможе бренду в розвитку та популяризації української іграшки в світі.
Під час війни українському бізнесу важливо максимально розширити ринки збуту. Ворог руйнує цивільну інфраструктуру, тому робота виключно на український ринок, вже не є можливою.
Про пілотну програму маркетингової підтримки
У січні 2021 року стартувала пілотна програма маркетингової підтримки представників малого та середнього бізнесу України. 12 бізнесів були обрані шляхом відкритого конкурсу. Допомагають із запровадженням для них цифрової маркетингової стратегії та її реалізації провідні маркетингові агенції, яких було відібрано як партнерів програми також за допомогою відкритого конкурсу.
Ініціатори пілотної програми — Мінцифра, Дія.Бізнес та Офіс з розвитку підприємництва та експорту в співпраці з Київською школою економіки та за підтримки UKAID. Партнери проєкту: маркетингова агенція NEBO ideas agency, агенція інтернет-маркетингу Webpromo.
Про нову айдентику бренду екоіграшок
Агенція NEBO ideas agency втілила ребрендинг IGROTECO. Основним викликом стала широка лінійка товарів, які мали різний напрямок — це і розвиваючі іграшки для малечі, і конструктори для дітей від 7 років, і мозаїки, і дерев'яне судоку. Потрібно було знайти такі графічні елементи, які були б релевантні за містом для кожної категорії.
Nebo ideas agency заклало у фірмовий стиль кольорове кодування, зрозуміле як дітям, так і дорослим. Чотири основні кольори підкреслювали простоту дизайнерської думки.
Фірмові елементи були зібрані з елементарних геометричних фігур, бо це — основи дитячої геометрії та логіки.
Динамічність фірмового стилю та побудова логотипу зображає головні світоглядні засади бренду — розвиток та логіка. Логіку та послідовність демонструють елементи, що постійно змінюються та є неодмінною частиною логотипу. Кольорові фігури створюють перемінну систему, яка має унікальну самоідентифікацію.
Кожен напрямок чи колекція отримують свій неповторний нарис логотипу IGROTECO.