Друга хвиля дослідження щодо впливу коронакризи на український малий та середній бізнес
Стартувала друга хвиля дослідження Business Index — системного опитування представників малого та середнього бізнесу з метою виявлення впливу наслідків економічної кризи, пандемії COVID-19 та очікувань на 2021 рік.
Для кого? Для власників і управлінців компаній малого та середнього бізнесу.
Коли? Опитування триватиме до 30 листопада 2020 року.
Як взяти участь? Взяти участь в опитуванні другої хвилі можна за посиланням.
Компанії, що візьмуть участь у дослідженні, отримають доступ до повного аналітичного звіту за результатами проведених опитувань. Звіт буде надісланий учасникам опитування до кінця грудня 2020 року.
Участь у проєкті передбачає розіграш призів, корисних для бізнесу:
- Стратегічна сесія для бізнесу із доктором економічних наук, керівником Advanter Group Андрієм Длігачем
- Експрес-дослідження для бізнесу від компанії Gradus Research
- Консультація від експертів платформи SheExports
Переможців буде обрано після завершення другої хвилі дослідження через систему random.org.
- Дослідження реалізує платформа SheExports у партнерстві з дослідницькою компанією Gradus Research та аналітичним центром Advanter Group на замовлення Офісу з просування експорту України.
- Дослідження відбувається в рамках проєкту «Застосування та реалізація Угоди про асоціацію ЄС-Україна у сфері торгівлі», що впроваджується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Результати дослідження будуть передані Кабінету Міністрів України, Офісу з просування експорту, профільним Міністерствам та іншим державним установам. Думка представників бізнесу буде врахована при розробці Економічної стратегії 2030, плануванні програм державної підтримки та інших заходів стимулювання розвитку МСБ в Україні.