Бізнес може використовувати айдентику до 30-ї річниці Незалежності України в комерційних і некомерційних цілях
18 червня, 2021
Міністерство культури та інформаційної політики представило айдентику та слоган до святкування 30-ї річниці Незалежності України. Цей брендинг представники бізнесу можуть використовувати в комерційних і некомерційних цілях. Наприклад, інтегрувати у свою продукцію або рекламу. Використання є безоплатним та не потребує додаткових погоджень і дозволів.
- Приклади застосування айдентики на сувенірній продукції.
- Пропорції логотипу та його розміщення, використання версій логотипу.
В основі концепції відзначення 30-ї річниці Незалежності України покладена ідея бачення Незалежності як мрії, якої прагнули багато поколінь українців. Графічна візуалізація комплексу образів реалізована у вигляді калейдоскопічних квіткових орнаментів. Квітка – образ, що розкриває ідею держави. «Ти у мене єдина» – слоган кампанії.
Айдентика розроблена креативною агенцією «Провід».
Передбачено, що кожна область України матиме свою унікальну квітку-логотип з графічними елементами та кольоровою гамою прапорів цього регіону, а також квіти-символи сфер діяльності, як-от: медицина, будівництво, наука, цифрові технології, виробництво. Додатково передбачена спрощена форма логотипу для використання на маленьких форматах, а також для друкованих або вишитих логотипів.
Кампанія здійснюється за підтримки Офісу Президента України. Дія.Бізнес – інформаційний партнер кампанії.