Результати дослідження Payoneer щодо доходів українців, що заробляють на міжнародних ринках
17 грудня, 2021
Платіжна платформа Payoneer провела дослідження щодо доходів українців, що заробляють на міжнародних ринках. З третього кварталу 2020 року по третій квартал 2021 року середній дохід фрилансерів зріс на 20%, ІТ-компаній — на 28%. Водночас перші за липень-вересень заробили у середньому $3 720, а другі — $4 390. Найбільше за третій квартал року заробили онлайн-продавці — в середньому $9 860 та стримери — $5 810.
З третього кварталу 2020 року по третій квартал 2021 року найбільше зріс середній дохід власників туристичного житла, які здають його в оренду, — на 85%. За липень-вересень 2021 року вони заробили у середньому $1 970. Водночас зросла і кількість самих орендодавців — майже на чверть (або на 23%).
У понад 1,5 раза (або 58%) зріс середній дохід креаторів на соціальних платформах — якщо торік у третьому кварталі вони заробили $990, то цьогоріч цей самий період приніс їм $1 570.
Майже на третину (або на 28%) за рік зріс середній дохід українських ІТ-компаній, що працюють з іноземними клієнтами. За липень-вересень 2021 року вони заробили в середньому $4 390. Водночас зросла і кількість самих компаній — на 7% з третього кварталу 2020 року по третій квартал 2021 року.
Попередній квартал виявився успішним і для фрилансерів, що заробляють на міжнародних фріланс-біржах. Їхній дохід підвищився на 20% у порівнянні з липнем-вереснем минулого року. За третій квартал 2021 року вони отримали в середньому $3 720. До того ж побільшало і самих фахівців — на 14%.
Дохід стокових фотографів зріс на 8%, і за липень-вересень вони заробили у середньому $1 310. Водночас з третього кварталу 2020 року по третій квартал 2021 року збільшилась і кількість стокерів — на 11%.
Найбільше ж за третій квартал року заробили онлайн-продавці, що працюють на міжнародних торгових майданчиках, — в середньому $9 860, та стримери — $5 810.
Про Payoneer
Payoneer (NASDAQ: PAYO) — світовий партнер у галузі цифрової комерції.
З 2005 року Payoneer винаходить і створює глобальну екосистему, щоб весь світ міг реалізувати свій потенціал. Від підприємців-початківців на ринках, що розвиваються, до провідних світових цифрових брендів, таких як Airbnb, Amazon, Google, Upwork та Walmart.