Безкоштовний курс для розвитку мікро- та малого бізнесу за кордоном від Укрпошта та USAID
23 жовтня, 2020
Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay.
Освітній курс містить п’ять блоків навчальних відео та короткі довідники, які можна знайти на Facebook-сторінці E-Export school від Укрпошти. У відео герої, які вже відкрили власну справу, стисло розказують про відкриття нового магазину на світових майданчиках онлайн-торгівлі.
Курс доступний онлайн для всіх охочих в рамках E-Export school від Укрпошти. Ініціатори впевнені, що він стане дорожньою картою для малих підприємців у розвитку власної справи за кордоном і допоможе українцям розпочати або масштабувати свій бізнес на світових ринках.
- Перший блок курсу стосується відомого маркетплейсу ETSY для хендмейдерів з усього світу. Наразі на ньому представлені тисячі українських підприємців, а Україна входить у першу десятку ринків за кількістю виставлених товарів — більше 1 млн одиниць.
- Наступні частини відеокурсу розповідатимуть про Amazon, Shopify, Ebay та особливості просування товарів у соціальних мережах. Ролики виходитимуть щотижня протягом наступного місяця на YouTube каналі Укрпошти.
Відео освітнього курсу про те, як успішно продавати власні вироби на Etsy та які товари найкраще продаються
Навчальний курс є продовженням проєкту «Електронна комерція в дії», який спрямований на допомогу українським мікро- та малим підприємствам вийти на міжнародні ринки.
Створено також:
- покроковий довідник з практичними рекомендаціями для українських підприємців «E-Export: як розпочати бізнес з України: юридичні, податкові та митні аспекти»;
- надихаючий відеопроєкт «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!» про реальних людей, які спробували і досягли успіху.
Юлія Павленко
Душан Кулка
Темпи росту онлайн-шопінгу за останні кілька років у світі вражають. За оцінками експертів, обсяг продажів електронної роздрібної торгівлі у 2019 році у світі сягнув $3,5 трлн. У 2019 році частка онлайн-продажів в Україні зросла на 17% (порівняно з 2018 роком) та становила $2,9 млн.
У кінці вересня Укрпошта запустила E-export talks — серію щотижневих онлайн-вебінарів з експертами про онлайн-експорт. За попередньою реєстрацією участь у вебінарі безкоштовна.
E-Export School від Укрпошти — відкрита інформаційна платформа для українських виробників, започаткована Укрпоштою наприкінці 2016 року. Мета проєкту: завдяки серії семінарів-інтенсивів та індивідуальних консультацій допомогти представникам малого і середнього бізнесу вийти на зовнішні ринки шляхом продажу товарів кінцевим споживачам за допомогою інтернет-інструментів з України за кордон. За 3,5 роки Укрпошта провела більше 30 безкоштовних семінарів по Україні й долучилася до 40 заходів українського та закордонних урядів як партнер.
Проєкт став частиною комплексної програми з підтримки експорту малого та середнього бізнесу «E-Export programme». У 2019 році E-Export school отримала 2 найпрестижніші нагороди у сфері поштової та експрес-доставки The World Post & Parcel Awards у категоріях «Поштові технології для e-commerce» та «Соціально відповідальні програми».