Маркетингові поради для перших продажів на глобальній платформі eBay
03 грудня, 2021
Кожні 20 секунд на глобальній торговій платформі eBay продаються українські товари від малого бізнесу. 11000+ підприємців уже відкрили свої магазини на eBay.
Продавати на eBay досить просто, але важливо звертати увагу на моменти, що впливають на попит покупців. Ці поради допоможуть зрозуміти, як найкраще побудувати стратегію роботи з товарами.
Перед початком продажів необхідно проаналізувати ситуацію на платформі, зрозуміти, які ціни є конкурентоспроможними та в чому основна відмінність ваших продуктів від тих, які вже є на майданчику. Щоб дізнатися, на яких ринках товар матиме найкращий потенціал, відстежувати тенденції та пропозиції, отримувати реальні дані про мільйони операцій на eBay та ефективно будувати свою стратегію продажів, можна скористатися аналітичними інструментами — наприклад, сервісом eBay Terapeak.
Ви можете стабільно покращувати свою роботу, керуючи безліччю процесів, контролюючи всі результати та тримаючи у фокусі важливі цифри. Для цього на eBay є єдина безкоштовна панель сервісів — Центр продавців. З його допомогою ви зможете вимірювати ефективність оголошень і стежити за динамікою рекламних кампаній, досліджувати ринок, контролювати свої витрати та прибуток, а також подивитися на бізнес мовою зрозумілих цифр.
Ще одна порада — проаналізуйте доступні варіанти доставки та запропонуйте покупцям найзручніші з них.
Також не забувайте повністю та коректно оформлювати товарні оголошення. Наприклад, нечіткі фотографії продукції, неточні характеристики або недостатньо докладний опис можуть знизити інтерес потенційних покупців. Розкажіть про товар так, щоб у клієнтів не залишилося запитань і складнощів при виборі.
Пам'ятайте, що успіх вашого бізнесу залежить не лише від маркетингових інструментів, а й від комунікації з покупцями. Відповідайте на запитання, надавайте найкраще обслуговування — тоді ви отримаєте хороші відгуки, а люди повертатимуться до вас.
Більше інформації про можливості на eBay можна знайти у хабі в розділі, присвяченому маркетингу.