Івент-індустрія померла, більшість ресторанів закрились назавжди. Вихід — переходити в онлайн.
Івент-індустрія померла, а радикальна більшість закладів громадського харчування вже не ніколи не відкриється. Зараз спілкуватися з людиною вживу — це вже майже розкіш. Якщо івенти відродяться, то матимуть інший вигляд. Люди ще досить довго будуть уникати людних місць і одне одного.
Coffee in Action — це мережа кав’ярень, ми працюємо на великих івентах на кшталт Leopolis Jazz Festival, були на Всесвітньому економічному форумі в Давосі. Але це все нічого не варте, коли надворі карантин, кав’ярні зачинені, а в інтернеті про твій бізнес нічого не чути.
Digital — це частина сучасного бізнесу.
На карантині ми зрозуміли, що бізнес повинен бути як швейцарський ніж — багатофункціональним і диверсифікованим. Щоб люди замовляли і купували офлайн і онлайн. І почали створювати аналог кав’ярні, але в інтернеті: сайт, магазин, блог, додаток.
Бізнес — це мистецтво. Я готую каву, спілкуюся з людьми і шукаю нові формати, продукти, послуги, що побудовані навколо кави. Це власне те, що мене мотивує і чим я живу вже майже 10 років. Я не збираюся зупинятися через карантин. Якщо це справді твоє, то ти не можеш не займатися. Ми будемо трансформувати бізнес і підлаштовуватися під виклики.
5 порад для підприємців:
- Створюйте. Сучасний світ цінує не тільки майстерність, але й індивідуальність. Створюйте нові смаки, ідеї, поєднання. Приклад — наш авторський напій Flat Red на основі еспресо та гранатового соку, що став візитівкою Coffee in Action.
- Пам'ятайте. Будь-яка кав'ярня — це не просто заклад громадського харчування. Це сфера гостинності. Ви не просто продаєте каву, ви будуєте відносини з людьми.
- Будуйте процеси, створюйте систему. Ваш бізнес має бути стандартизований.
- Шукайте. Постійно шукайте правильних саме для вашого бізнесу людей, що розділяють ваші цінності та стиль керівництва.
- Медитуйте. Підприємництво — це постійний виклик. Важливо вміти повернути спокій серцю та розуму, знайти ресурсний стан.