Бізнеси на карантині. Костянтин Євтушенко, UNIT.City
17 червня, 2020

Костянтин Євтушенко, керівний партнер UNIT.City в спецпроєкті Дія.Бізнес і The Gate Agency
У фотопроєкті взяли участь підприємці з Києва, Дніпра, Львова, Одеси, Миколаєва, Кременчука, Івано-Франківська, Чернівців, Херсону та Чернігова.
Криза — це не час для релаксу.
UNIT.City — це проєкт, який здатний перезапустити креативну економіку всієї країни. Це культовий проєкт для Східної Європи, який стає магнітом талантів, інновацій і технологій. Саме тут будуть народжуватися технологічні компанії і бренди, за якими Україну будуть знати у всьому світі.
UNIT.City — це територія, де успіх приходить до тебе швидше, ніж у будь-якому іншому місці.
Під час карантину яскраво проявляються ключові риси кожного з команди. Ми проаналізували свої сильні та слабкі сторони і зробили все, щоб бути мобільними та приймати рішення швидко і виважено.
Якщо ти працюєш 10 годин на день у звичайному офісі в Києві, тоді коефіцієнт успіху в тебе помножується на 2. А якщо ти працюєш в UNIT.City, тоді коефіцієнт твого успіху помножується на 5. Тому що ти перебуваєш у середовищі, яке тебе драйвить, ти маєш доступ до освітніх програм, лабораторій і акселераторів. Однозначно криза — це не час для релаксу.
Наш досвід показав, що живе спілкування та командний дух підвищують ефективність роботи в декілька разів. І досягти цього онлайн практично неможливо. Бізнес — це командна гра і ми впевнені, що тільки живі постійні тренування приводять до успіху.
5 порад для підприємців:
- Головне для підприємця — зрозуміти свій бізнес. У чому його суть? Які основні проблеми він вирішує? Які перед ним стоять задачі?
- Треба зрозуміти весь ланцюжок створення цінності. Де взяти ресурс? Який продукт ви виготовляєте? На цьому етапі поверніться до першого пункту: зрозумійте, чи справді ваш продукт відповідає вирішенню тих проблем, про які ви заявляєте.
- Вам треба верифікувати свій продукт. Тобто зібрати вибірку потенційних клієнтів і протестити: чи справді ваш продукт вирішує їх проблему?
- Додатково, але дуже важливо: вам треба чітко розуміти все, що стосується грошей. Куди вони витрачаються у вашому бізнесі, звідки беруться, як адмініструються. Вам необхідно чітко знати собівартість продукту, податкове навантаження. Перемінні та постійні витрати. Визначити свої супутні витрати, які будуть виникати під час реалізації.
- І ще одне: справжній підприємець, навіть якщо його розбудити вночі, знає, скільки грошей йому потрібно у вигляді інвестицій. Чітко розуміє, для чого. Він знає проблеми свого виробництва і як отримані гроші допоможуть йому ці проблеми вирішити.
Спецпроєкт створений за підтримки The Gate Agency.